![]() |
#11 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,955
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 2 godz 11 min 19 s
|
![]()
Ponieważ miałem zarówno DRZ jak i EXC - potwierdze opinię Sambora. Zakładając że motocykl ma być dual - na placu boju z wymienionych zostaje drz. Z moich exc 200 nie nadawała się na przeloty wcale, exc 520 nadawała się na przelotki powiedzmy 150- 100 km offem. jak jechałem do Maroka gdzie zrobiłem w terenie i po asfalcie ponad 3000 km, to nie wziełem swojej stojącej w garażu exc 520 tylko na szybko kupiłem XT-ka... Mając w garażu DRZ-ta nie miał bym takich wątpliwości.
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Kraków
Posty: 160
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 13 godz 13 min 51 s
|
![]()
Przy założeniu, że ma być to uniwerslany dual do jazdy po asfalcie (lepszym i gorszym) i w terenie 50/50 oraz robienie dużych przebiegów kilometrowych i jedyny Twój motocykl, też głosuję na drz - jest bardziej uniwersalny.
EXC to z kolei to rasowy endurak i widać to po wszystkim - siedzeniu, charakterystyce, zawieszeniu, interwałach serwisowych. Jeśli wybierasz drugi (oprócz posiadanego ciężkiego) motocykl z nastawieniem 20/80 on/off, to nie zastanawiałbym się dłużej niż 10 sekund ;-) Mnie radości z jazdy w terenie EXC daje znacznie, znacznie więcej niż DRZ. Ale to tylko moja opinia, moje doświadczenie i moje preferencje - nikt Ci nie zagwarantuje, że Tobie akurat będzie pasować to samo. Ostatnio edytowane przez electro : 22.10.2014 o 13:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,778
Motocykl: Pomarańczowy
![]() Online: 2 miesiące 12 godz 36 min 21 s
|
![]()
Nie tylko Twoja - moja też
![]() DRZ ta jako dual - ok Enduro - EXC |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Znam jednego typa co przyjechał na EXC 525 po asfalcie prawie 600 km w 11 godzin i motocykl nie wybuchł , nie dużo brakło i musiał by robić serwis w trasie
![]()
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() |
![]()
Witam
Da się. Kolega kiedyś zrobił bodajże cóś 1700 po Ukrainie. Oleju dolewalim, fakt. Te silniki wytrzymują wiele ale wymagają uwagi. Przykład: przez pierwsze 4 lata tylko sprawdzałem luzy zaworowe w Drz (w sumie 4 razy), w RFSie co kwatał (albo częściej - co ok 1000 km) zawsze musiałem korygować. Itp, itd. A co do ciorania w konkretnym terenie to i DRz i EXC zjada się, tylko nieco inaczej. Np w EXC leciały nam piasty, w Drz znowuż wyciera się rafka (może to wina niskich ciśnień 0,7/0,5 bar), w kacie 2x do roku cieknie widelec, w Drz co 2 lata (mimo smarowania) gniją łożyska w kiwaczce, W kacie po paru latach padają pompy sprzęgła i hamulca przód, w drz korodują zaciski. W kcie ciągle przecierały mi się linki przepustnicy w DRz co 3 lata linka sprzęgła. Tylko ramy i plastiki dziadzieją podobnie. Zużycie gum, dętek, klocków podobne. Poz dr rr |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() |
![]()
Trochę się dziwie że jeszcze nikt w tym temacie nie polecił Ci afryki...
Panowie Czarnuchy co się z wami dzieje ja się pytam?!
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
![]()
Bo Africa to motocykl na drogi, każdego rodzaju ale jednak na drogi.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,772
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Olsztyn
Posty: 135
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 1 min 6 s
|
![]()
ja bym drz-te porównywał z sxc 625 i to bym kupił przy założeniach wątku.
A exc450 to porównywać można z WR450. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Ok. Sandomierza
Posty: 516
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 15 godz 22 min 56 s
|
![]()
Sub, po prostu kup drz polataj i się przekonaj czy Ci pasuje
![]() Jak Ci nie przypasuje, sprzedasz z małą stratą albo nawet i zyskiem ![]() I kupisz pomarańczę. Opowieści-opinie ludzi są dobre, ale swoje własne odczucia bezcenne i tego Ci forum nie da. Ale to moim skromnym zdaniem ![]() PS Oba motki to wg mnie laweta, bo jak zrobisz w drz przełożenia terenowe to będzie męczarnia na czarnym i odwrotnie, jak zrobisz dobre przełożenie na czarne to w terenie będzie tak sobie. Ja głosuje za pomarańczą, ma 6 biegów, a wymianę oleju można zmniejszyć częstotliwość poprzez założenie chłodnicy oleju i jednocześnie zwiększeniu ilości oleju w obiegu. Ostatnio edytowane przez Tomek : 23.10.2014 o 09:25 |
![]() |
![]() |