![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 9 godz 47 min 50 s
|
![]()
Zmieniano ale oprócz akcji z wydmuchiwaniem uszczelki pod głowica pozostałe i tak nic nie wniosły
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 152
Motocykl: ktm 990 Adventure
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 4 godz 15 min 16 s
|
![]()
Z rzeczy nie technicznych: to w zależności od wzrostu i umiejętności możesz wybierać pomiędzy wersjami wysokimi ( R, S ) a niskimi ( model na 30-lecie ). Czasami te kilka cm decyduje o glebie na parkingu, itp.
Inna sprawa, to lampy. W nowych modelach świeci już nie najgorzej, w starych jest słabo po zmroku. To, co napisałem, to oczywiście sprawy 2-planowe, ale lepiej wiedzieć, niż nie... Pzdr! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() |
![]()
LC8 ma najlżejszy litrowy silnik, akumulator na dole. Gdzie tam jest wysoko środek ciężkości?
Przecież to lżejsze niż afryka, czy xtz750.
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,762
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 16 min 38 s
|
![]()
Lc 8 wazy tyle co Afryka różnica 2 kg na korzyść Afri :-)))
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 152
Motocykl: ktm 990 Adventure
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 4 godz 15 min 16 s
|
![]()
Zrób ósemkę LC8 i dla porównania GS 1200, to Ci sporo powie o środku ciężkości w kacie. Ale w końcu kat nie jest od kręcenia 8 na parkingach
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() |
![]()
LC8 950 ADV zwykły 198 na sucho. Afra 750 na sucho 205.
Przynajmniej ja mam takie dane. Co do ósemek na KTM - nie zrobisz, proste. Tam jest mocno ograniczony skręt kierownicy. Zawraca się nim jak ciężarówką. Ale jeżdżę LC8, wcześniej miałem XTZ750 i Afrą też jeździłem. KTM jeździ mi się najlżej.
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,762
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 16 min 38 s
|
![]()
W różnych miejscach różne dane...
Dane techniczno-serwisowe KTM LC8 990 Adventure 2007 Nr VIN: VBKVA440?7M###### Rama Układ Przestrzenna (otwarta), rurowa, chromo-molibdenowo-stalowa Kat główki 63,4 stopnia Rozstaw osi 1570 mm Wysokosć siedzenia Adventure: 860 mm, Adventure S: 915 mm Przeswit bez obciażenia Adventure: 261 mm, Adventure S: 316 mm Masy Masa własna, bez płynów Adventure: 209 kg, Adventure S: 207 kg Masa dopuszczalna 430 kg Max. obciażenie kół przód / tył 200 kg / 250 kg |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() |
![]()
Być może 950 ma inaczej.
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
![]() |
![]() |