|
4x4 Do gadania o terenowych pudełkach. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
10.10.2014, 13:33 | #1 |
Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 760
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 6 dni 20 godz 52 min 4 s
|
Nie miał by ktos ochoty pare dyskotek obejrzeć w warszawie?
Ojciec się w końcu zebrał w sobie i o wymianie samochodu pomyślał i mnie męczy, a ja to o tym wiem tylko tyle że to jeździ.
Takie coś sobie upatrzył u jakiegoś handlarzyny. http://allegro.pl/discovery-ii-td5-i...677656062.html
__________________
Pas zieleni to także pas |
10.10.2014, 18:47 | #2 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wawa
Posty: 184
Motocykl: RD03
Online: 1 tydzień 6 godz 41 min 50 s
|
Kici podstawa to wizyta w warsztacie co się specjalizuje w Landkach ,bez tego po zakupie można utopic grubą kasę na doprowadzenie auta do ładu. Jak coś to dzwoń albo pisz to ci podam jakieś namiary.
|
11.10.2014, 00:21 | #3 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 7 min 52 s
|
To wygląda na nowszą wersję znanego w środowisku "sprzedawcy marzeń".
Samochody picowane, ściągane typowo na handel - byle taniej. Świeżo obszywane kierownice i takie tam. Mimo to kilka osób kupiło i sobie chwali. Umawiaj się na wizytę w serwisie. Może być spokojnie zwykły, myślący mechanik a nie koniecznie spec od terenówek. Wywalony reduktor, wycieki, problemy z mechaniką czy luzy w napędzie spokojnie znajdzie. Ze swoim pojechałem przed zakupem do "renomowanego serwisu Land Rovera" i nie byłem zachwycony. Znaleźli parę rzeczy trochę na siłę, a ewidentnych kwiatków swojej produkcji już nie Jako że to Td5 służę w razie czego komputerem. Można sprawdzić błędy i popatrzeć czy coś nie było grzebane.
__________________
|
12.10.2014, 13:59 | #4 |
Michał
|
Z warsztatami jest taki problem, że ludzie się znają..i najlepiej pojechać do takiego warsztatu który nie zna właściciela.
Samochody proste w budowie, jak pisze Mat, macać mechanikę i sprawdzić blacharkę. Przejechać się i przewajchować, posłuchać zawiechy etc. Warsztatów wiele, ja polecę Diffland w Starej Miłosnej. |
12.10.2014, 20:05 | #5 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 7 min 52 s
|
Wracając do tematu: pisz kiedy i gdzie, zabiorę nanocoma i możemy oglądać. Nie mam jakiegoś kosmicznego doświadczenia: nieco ponad rok posiadania td5, jakieś 17kkm nawinięte.
Dzwoń. A Difflandu nie polecam. Jak ktoś chce wiedzieć dlaczego, możemy kiedyś pogadać osobiście.
__________________
|
12.10.2014, 21:28 | #6 |
Michał
|
Chętnie przy najbliższej okazji. Pozdro
|
13.10.2014, 09:07 | #7 |
Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 760
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 6 dni 20 godz 52 min 4 s
|
Mat odezwę się jak już ogarnę ojca, dowiem się gdzie to stoi i kiedy można obejrzeć.
__________________
Pas zieleni to także pas |
13.10.2014, 11:25 | #8 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 7 min 52 s
|
Stoi pewnie w Rembertowie
__________________
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
LS2 MX 456 miał ktoś w garści? | majo | Kaski | 14 | 08.02.2015 13:31 |
Czy ktoś miał do czynienia z Gas Gas EC 250 2T ?? | Dubel | Inne tematy | 6 | 28.09.2010 09:18 |
czy ktos miał styczność z napędami VAZ?? | krystek | Rama, zawieszenia, napęd | 9 | 18.08.2008 00:03 |