![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Mam złote EK w LC8, przez 25tys km naciągałem raz... Nic nie wskazuje, aby miał się zaraz skończyć.
3 lata temu w złotym DID, w LC8, po 10tys km, wyciągnął się jak szmata, zaczęły odpadać rolki, niestety było to w Gruzji, gdzie o łańcuch nie było wtedy łatwo. Fabryczny łańcuch w F800GS, chyba Regina, 1 rok, 18tyś i wyciągnięty jak szmata, strasznie nierówno, wydaje kosmiczne dźwięki, a motocykl jeżdżony tylko przez moja ładniejszą połowę, więc naprawdę bardzo delikatnie.
__________________
Pozdrawiam Michał |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Ja po helmucie w TA miałem łańcuch DID i problemów było sporo, szybko nierówno się wyciągnął, chyba się przegrzał i pozapiekały się ogniwa, pod koniec ogólnie rzeźnia była a miał chyba ponizej 20kkm. Smarowany olejarką cały czas.
Teraz mam napęd oryginalny OEM i łańcuch RK lub EK, nie wiem, dopiero 3 tys km na nim ale wszystko jest OK, smaruję matjasową olejarką i co około 1500km sprejem. Mam wrażenie że po sprejowaniu ciszej napęd chodzi. Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
luz łańcucha? | kamol | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 16.05.2008 23:25 |