![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,918
Motocykl: RD07a/1190r
![]() Online: 11 miesiące 1 tydzień 4 godz 49 min 30 s
|
![]()
A mógłbyś opisać jak się sprawuje teren/asfalt? I jakie odczucia w porównaniu do innych (np. tkc/E09/MT21/Sahara/K60 itp)
No i jak z żywotnością? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
|
![]()
W sumie krótko miałem ten motocykl ale kolejny posiadacz nadal jeżdzi na tych oponach. Na szosie porównywalne z TKC w terenie porównywalne z MT21. Sahary lepsze na asfalcie, gorsze w offie.
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
@zbyszku moja c02 wygląda tak jak twoja MT21 tylko że po 9 tysiącach km
![]() będzie pan zadowolony ![]() Miałem zestaw tkc80/e09 i zestaw motoz desert/c02 i ten drugi dużo fajniejszy. c02 lepsza w off na asfalcie podobnie jak e09 (na mokrym tak samo uciekają jak to mitasy). Motoz też fajniejszy w off przy czym na asfalcie daje radę. Na mokrym trochę gorzej trzyma jak tkc80, ale bez tragedii. Aha motoz dużo cichszy od tkc.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |