|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
Zgadzam się ze wszystkim w recenzji poza jednym: szyba nie przylega dobrze do uszczelki. Wentylacja faktycznie świetna ale po części dzięki szparze pomiędzy szyba a uszczelka.. To czego nikt w recenzji nie napisał to jakość "srubek" do mocowania zawiasy szybki - bęę zna aaa dzieja. Waga - idzie się przyzwyczaić.
__________________
------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------ |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Kurowice
Posty: 544
Motocykl: Transalp 600
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0
|
Troche przereklamowane... Ja swoj sprzedalem i nic podobnego juz nie kupie.
__________________
Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-) |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Warszawa
Posty: 169
Motocykl: Transalp 650
Online: 1 tydzień 5 dni 16 godz 38 min 4 s
|
Jako jedyny kask to chyba bym go nie wybrał. Z drugiej strony to mój pierwszy kask dualowy. W połączeniu z Nolanem 104 na dłuższe asfaltowe przeloty przy każdej pogodzie dobrze go uzupełnia. Aktualnie traktuje go jako kask leni lub w teren. Evvil chyba wszystkie mankamenty wyłapał poza jednym... jak ktoś jest okularnikiem to jest problem z zausznikami w okularach - żeby było wygodnie trzeba wyciąć kawałek wypełnienia.
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Węgorzewo
Posty: 434
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 40
Online: 4 tygodni 9 godz 11 min 52 s
|
w moim Oneal-u
-szyba przylega dobrze, -do zapięcia DD idzie przywyknąć(by zdjąć kask nie trzeba za każdym razem do końca tego rozpinać-wystarczy poluzować), -wentylacja lux, -blenda jak i jej mchanizm narazie lux, -nie podwiewa pod brodą - jest 'wypełnienie' -szyba nie paruje mocno ale troche znieształca "wizje" gdy patrzymy w dół np. na zegary. jadąc w LS2 w podobnych warunkach pogodowych - szyba parowała mocniej, zniekształcała obraz w każdym momencie. -żadne śrubki się nie zgubiły nawet po tym jak "przytarłem" po asfalcie ...Sierre Moge też porównać do Airoha S-4, którego też używam i tam właśnie szyba nie przylega, podwiewa ,paruje bardziej,blendy nima,ale jest lżejszy
__________________
MAZURY CUD NATURY |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
Tak, zapomniałem napisać o tym zniekształcaniu przy krawędzi szyby. Szczególnie upierdliwe jak się akurat zerka na navi
__________________
------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------ |
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Warszawa
Posty: 169
Motocykl: Transalp 650
Online: 1 tydzień 5 dni 16 godz 38 min 4 s
|
Potwierdzam problem z dołem szyby przy zerkaniu na navi. Chyba będę musiał ją przenieść nad zegary.
Dziś testowałem też kask podczas ulewy - paruje ale nie ma tragedii, można trochę szybkę uchylić. Co prawda jeszcze gorzej wtedy zerka się na navi ale jest do przeżycia. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Zamówienie zbiorcze na buty BMW GS2 | afrykanin | Archiwum | 50 | 15.11.2012 11:11 |