|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  28.05.2014, 02:31 | #1 | 
| SOmalijczyk  Zarejestrowany: Oct 2011 Miasto: SOsnowiec 
					Posty: 767
				 Motocykl: 1090 AdvR   Online: 2 miesiące 2 tygodni 10 godz 26 min 44 s |   
			
			Sposób montażu to jedno, a ja chciałbym poruszyć inną kwestię,  a mianowicie - sposób ich uźytkowania w kontekście BEZPIECZEŃSTWA na drodze. Wypadek Bliźniaka (jak i wiele innych, podobnych wypadków) oraz moje własne doświadczenia skłaniają mnie do podzielenia się z wami moimi spostrzeżeniami. Światła LED bezspornie poprawiją bezpieczeństwo motocyklisty, są lepiej widoczne z daleka. Lecz żeby tę funkcję spełniały muszą być zawsze załączone i co najwaźniejsze NIE MOGĄ OŚLEPIAĆ innych uźytkowników drogi. A tu pojawia się problem z tymi chińskimi lampami. W Kłodzku mieli je zamontowane Igi - 1 szt, i Misiek - 2szt. I testy wykazały źe, owszem, dają mnóstwo światła, ale też te lampy POTĘŻNIE OŚLEPIAJĄ, co praktycznie ogranicza ich zastosowanie i wymusza używanie ich jako świateł drogowych. Jeźeli jeszcze w słoneczny dzień takie oślepianie można przeboleć, to o zmroku czy w nocy, to co powinno zapewniać bezpieczeństwo może doprowadzić do tragedii. Ciekawy jestem waszych przemyśleń w tej kwestii | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| xenony... halogeny.. | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 22 | 01.01.2014 14:44 | 
| halogeny przeciwgielne do RD 07 | Kiemlicz | Wszystko dla Afryki | 62 | 11.12.2011 05:42 |