![]() |
#11 |
Mizerna Kruszynka
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
|
![]()
Ale kolega szuka czegoś taniego w utrzymaniu i zakupie . Nie będzie, wiec go stać na zakup nowego sprzętą, a co do lc4 to oby ie przyszło mu go naprawiać , bo ceny i umiejętności mechaników pozostawiają wiele do życzenia. A przeczytaj jeszcze raz wypowiedź kolegi, a dowiesz się więcej- ma 173cm wzrostu i chce sie nauczyć , wiec lc4 jes za wysoki (myślę że wyższy niż AT).
Tak wiec twoja wypowiedź jest nie na temat i tyle. OJ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,966
Motocykl: RD07a/1190r
![]() Online: 11 miesiące 6 dni 1 godz 44 min 48 s
|
![]() Cytat:
![]() No tak.. przegapiłem kawałek o cenie, pardon. Co do lc4 to chłopaki z motosyberii dojechały na koniec świata bez większych problemów a oprócz tego też nie wyglądają na bardzo wysokich. No ale w sumie masz racje, nie wtrącam się zwłaszcza, że pytanie dotyczyło konkretnych moto. Oi ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Mizerna Kruszynka
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
|
![]()
A widzisz bo ja taki Afrykowy rasista jestem i zawsze znajdę wywrotowca
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Road legal
![]() |
![]() Cytat:
Jak ktoś już napisał, pracuje jakby ktoś zapomniał narzędzi po skręceniu wyjąć z niego ![]() ![]()
__________________
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() |
![]()
zdecydowanie transalp! awaryjność bliska zera. łatwe moto dla mechaników. tani w utrzymaniu. silnik robi tyle co rotax z beemki razy3. o wiele lepszy do turystyki przez dwa cylindry. trampek forever
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,781
Motocykl: Pomarańczowy
![]() Online: 2 miesiące 15 godz 18 min 2 s
|
![]() Cytat:
![]() Jak nie to bierz TA - tez bdb moto |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 8 godz 59 min 56 s
|
![]() Cytat:
![]() Spotkałem trampka który miał 230tys. silnik już łykał sporo oleju ' ale był jeszcze na oryginalnych pierścieniach oraz F 650 gs 120 tys jeszcze jeżdził bez remontu .
__________________
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Konin
Posty: 19
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 dzień 21 godz 58 min 10 s
|
![]()
poszukaj trampka w dobrym stanie,bardzo dobry motocykl polecam.
__________________
Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kierowca bombowca
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 2,558
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 14 godz 46 min 12 s
|
![]()
Zdecydowanie Trampek - oprócz przytoczonych przez kolegów argumentów dot. żywotności i bezawaryjności jest jeszcze jeden ważny aspekt: zastosowanie. Ponieważ masz zamiar w pierwszej kolejności bawić się turystykę, będziesz musiał ubrać w sprzęt w wyższą szybę, zapewne gmole (polecam
![]() ![]()
__________________
AT RD07A, '98, HRC |
![]() |
![]() |