![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Wlkp.
Posty: 391
Przebieg: rosnący
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 11 godz 8 min 33 s
|
![]()
Fassi może i stary olej smaruję lepiej, ale nie stać mnie na to, by to sprawdzać
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Fassi , Wisły kijem nie zawrócisz a i prawami fizyki też nie powojujesz.
W tym wszystkim jest ciągła walka producentów wszelkich by odbiorcę wydoić z kasy. Kiedyś produkty smarne były gorszej jakości , starsi pamiętają luxa , superola , miksola i inne ropopochodne. Silniki też były robione trochę inaczej. Ale weźmy np czasy trochę współcześniejsze i taką wymianę po staremu co 10tyskm ,silniki przelatywały setki tyskm i nic im nie było. Obecnie by zwabić klienta na samochód i pozornie niższe ( ekologiczne) koszty np serwisu stosuje się zalecenia wymiany olejów w osobówkach co 30 i więcej tyskm. Tylko jest jedno ale , obecnie nikt się nie przejmuje że silnik polata 150 może 200tyskm , potem serwis zarobi. Celowe działanie obniżające wytrzymałość to już standard ale to inny temat. Ludzie dają się prowadzić jak barany na rzeź , oni wciskają kity a ludziska to łykają jak pelikany ryby. Trochę asertywności moi drodzy na to co cwaniaczki producenci lub ich opozycja wciska społeczeństwu.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |