|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2013
Miasto: BB okolice
Posty: 75
Motocykl: RD04
Przebieg: w góre
Online: 1 tydzień 1 dzień 6 godz 32 min 30 s
|
a takie coś znalazłem nie wiem czy już ktoś nie wrzucał http://www.southbayriders.com/forums/threads/98848/
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 55 min 51 s
|
jakbym trafił
, wizualnie fajny ...
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() |
wizualnie to Tramp 700 na zawieszeniu lc8
ciekawe czy wahacz inny podejdzie niż orginał? Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Lodz
Posty: 117
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
Online: 2 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 32 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
Jeśli chcemy mieś Adwenczera spod znaku skrzydła, o umiarkowanej masie, rozsądnej mocy, prostej konstrukcji , to nic prostszego. Bierzemy Hondę Transalp 700. wypierdalamy wszystko oprócz silnika, ramy i elektryki, całą resztę wedle własnego gustu dobieramy od dawców z Austrii, tudzież firm robiących organy do przeszczepu jak Ohlins, Magura, Brembo, Touratech, Excel, Akrapowić itp. itd. Z dobrym wydechem, filtrem i Power Commanderem wyjdzie nam jakieś 65 KM., przy umiarkowanej masie na poziomie 160-170 kg. To będzie fajne, elastyczne, całkiem żwawe jeździdło do wypadów w tam i w pizdu solo. Budżet w takim wypadku można regulować samemu w zależności jakich producentów podzespoły zastosujemy. I po kiego grzyba czekać na nową Afrykę z alufelgami ?
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() |
|
|
|
|