|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
Kodeks ruchu klasyfikuje pojazdy na potrzeby ustalenia reguł jakim owe pojazdy podlegają. Zdanie "motocykl - pojazd samochodowy jednośladowy lub z bocznym wózkiem - wielośladowy" (o ile takie wystepuje -nie sprawdzalem) oznacza więc jedynie, że motocykl z wózkiem jak i bez podlega tym samym przepisom ruchu drogowego. Oczywiście jeśli nie ma jakichś wyłączeń.
Nie ma to natomiast nic w spólnego z możliwością samodzielnej przebudowy pojazdu.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Zawsze mnie zadziwia ile ludzie maja talentów i jaką wyobraźnię
Nieosiągalny to poziom dla mnie Super zaprzeg ![]() Rozumiem Twoje obawy o "ulegalnienie" sprzeta , tak jak napisałeś wszystko jest ok ale w razie W może się okazać że zosajesz na lodzie. Powyżej jest sporo rad jak postąpić (miejmy nadzieję że sprawdzonych a nie zaslyszanych) Ja mogę dodać ze swojego doświadczenia w przypadku kolizji lub wypadku "tepe gliny" okazują się calkiem profesjonalni a rzeczoznawcami z zakresu ruchu drogowego jakos nie ma zbyt wielu chętnych do polemiki. (To wcale nie są stare dziadki tkwice mentalnie w latach 70 XX wieku ) A jak słusznie zauważyłeś firmy ubezpieczeniowe wykorzystają każdą okazję do uchylenia się od wypłaty odszkodowania. Po co ten post? No nie po to żeby straszyć , wszyscy jezdzimy dla przyjemnosci przerabiamy , usprawniamy swoje sprzety. Kazdy z nas wie ryzyko nieszczescia na motycyklu jest duże ale nie wszyscy sami tego doswiadczyli ( takie osoby sa bardzo odwazne w formulowaniu opini i porad ) Ja doświadczyłem i już taki odważny nie jestem
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: depresja Gdańska
Posty: 504
Motocykl: XL600V
Online: 3 miesiące 1 tydzień 20 godz 16 min 7 s
|
parę postów wcześniej napisałem co jest potrzebne,
@korbowody współczuję Tobie takich diagnostów, ja dobieram sobie osoby z którymi współpracuję ( w tym przypadku jeżdżę na stację diagnostyczną gdzie są kompetentni diagności) i nie narzekam, poza osobami zmieni się DMC oraz "ładowność" pojazdu Gancek , przepisy które weszły 22 czerwca 2013 w głównej mierze dotyczą nowych pojazdów , a Ty nie masz nowego tylko już zarejestrowany,
__________________
jak nie teraz to kiedy? Ostatnio edytowane przez voytas : 18.03.2014 o 11:57 |
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
Cytat:
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: depresja Gdańska
Posty: 504
Motocykl: XL600V
Online: 3 miesiące 1 tydzień 20 godz 16 min 7 s
|
to nie diagności domagają się papierka od producenta a urząd
__________________
jak nie teraz to kiedy? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Administrator
![]() |
Czyżby to nakłanianie do przestępstwa tudzież omijania prawa ?
__________________
AT03 |
|
|
|