|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 430
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
![]() Online: 2 miesiące 18 godz 9 min 8 s
|
![]()
Napisz cos wiecej o Caberg-u Duke, dlaczego zawiodles sie? Moj szkodnik sobie upatrzyl bialego, ale wstrzymam sie do czasu poczytaniaTwoich uwag.
__________________
Kiedyś Tygrysek |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Dzisiaj sprzedałem białego Duke, bo miałem już dość. Nówka sztuka, użyty 6 razy. Jeśli chodzi o dopasowanie i materiały to nie ma czego się za bardzo przyczepić. Do zakupu Caberga jeździłem w starym Uvexie i crossowym O'neal. Obydwa te kaski są dużo cichsze od Duka. Mam w afryce wysoką szybę MRA i deflektor i myślałem że zakup kasku tej marki raczej poprawi komfort podróżowania - myliłem się. Pinlock zaczął sam się zsuwać na dół. Blenda się wypięła po przebiegu około 100 km. Sam ją wcisnąłem z powrotem, ale powiedziałem sobie, że nigdy więcej tej marki.
__________________
XRV750 RD07 / BMW R1200RT |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Katowice
Posty: 84
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 36 min 16 s
|
![]()
ja polecam nolana n 104 połowa ceny schubertha i shoeia i prawie niczym nie ustępuje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
A mógłbyś mi go opisać? Własne spostrzeżenia z użytkowania.
__________________
XRV750 RD07 / BMW R1200RT |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Warszawa
Posty: 169
Motocykl: Transalp 650
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 16 godz 38 min 4 s
|
![]()
N104 - wentylacja mogła by być lepsza, poza tym nie narzekam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,765
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 3 tygodni 20 godz 28 min 34 s
|
![]()
Miałem C3 i małżonka jeszcze ma, ale próbuję się go pozbyć . Za podstawowe wady uważamy , oczywiście subiektywnie, wentylację , która jest gorsza niż w BMW system V, głośność , delikatność, fatalny serwis .
Teraz mam system VI evo i podejrzewam że w C3 pro wentylacja bedzie podobna jak VI evo , czytaj, subietywnie wydajna . Jak sprzedam ten C3 to dla małżonki będzie J1, może nie będzie spać w czasie jazdy , co w C3 było normą , albo jazda z otwartą szybą.
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2012
Posty: 46
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 3 godz 14 min 57 s
|
![]()
W czerwcu bedzie rok jak jeżdzę w Neotec-u. Nie mam porównania do innych, bo wczesniej miałem półotwarty HJC co miał 7 lat...
Blenda- ok, nie opadła, nie porysowała się, Pinlock - zmontowałem dopiero we wrześniu, nie opada, trzyma równo i jakbym go nie potraktował płynem do szyb dalej by nie parował. teraz paruje, ale na krawedzi dolnej i nie przeszkadza to w jeździe. Wentylacja - na tyle OK ze po sezonie nie prałem wysciólki, zawsze było mi przyjemnie, choć zawsze mam kominiarkę pod nim. W listopadzie była akcja czyszczenia w motoakcesoriach, ale nie polecam tych"specjalistów". szyba - bardzo prosty mechanizm do obsługi i demontażu. Szczeka - chodzi tez bez zarzutu, mimo to że pare razy zachaczyłem nią np przy otwieraniu bramy czy o motor przy pakowaniu. Instrukja też jasna i zrozumiała, jedyno co mnie wkurzyło to zewnętrzna powłoka, łatwo się rysyje, mogłem to jakims woskiem zabezpieczyc albo co.. Słuchawki douszne też nie przeszkadzają w wygodzie i się elegancko mieszczą. Zasadniczo - polecam. Jest to produkt dobrze zrobiony, dokładnie i estetycznie. |
![]() |
![]() |