|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  23.10.2013, 21:02 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2011 Miasto: Pniewy 
					Posty: 34
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 98 tys   Online: 2 dni 11 godz 29 min 26 s |  Kawasaki KLR 650 
			
			Witam   Od pewnego czasu zajmuje się motocyklami w stanie agonii i doprowadzanie ich do stanu może nie fabrycznego ale do stanu bezproblemowego poruszania się nimi . Miałem kiedyś AT i serce przy tym motocyklu zostanie ( pozd. dla oleja ) lecz finanse zmusiły mnie do sprzedania  . No ale do rzeczy , potrzebuje porady w sprawie goleni w Kawasaki KLR 650 z 94r. za nic nie mogę wyciągnąć uszczelniacza rozkręciłem na czynniki pierwsze i nic , zachowuje się jak by cos go blokowało może ktoś coś doradzi podpowie . Pozdr. i z góry dziękuje   | 
|   |   | 
|  23.10.2013, 22:05 | #2 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					Posty: 1,020
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 53000   Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 49 min 50 s |   
			
			Wyciągnąłeś zabezpieczenie uszczelniacza, odkręciłeś lagę od dołu? Jeżeli tak to rozciągając legę, szarpnij kilka razy, powinno wyjść.
		 | 
|   |   | 
|  24.10.2013, 20:17 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2011 Miasto: Pniewy 
					Posty: 34
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 98 tys   Online: 2 dni 11 godz 29 min 26 s |   
			
			Tak zabezpieczenie wyciągnięte , śruba od dołu obraca się dookoła chyba z 10 min. kręciłem i nic    | 
|   |   | 
|  24.10.2013, 20:21 | #4 | 
| Dołączył: 28.5.2006  |   
			
			Obciąż lagę (czyli druga osoba niech ją wciśnie na maksa) i wtedy odkręcaj.
		 
				__________________ Navigare necesse est vivere non est necesse. | 
|   |   | 
|  24.10.2013, 20:38 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2012 Miasto: łódź 
					Posty: 130
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 36 min 14 s |   
			
			w yamaha xtz660 śruba 10 przyspawana do prenta czyli pewnie imbus 17 a w triumph tt600 profil 20mm delikatnie pod piłowany blokował śrubę. zajrzyj do środka podpatrz i wymyśl przyrząd którym zablokujesz   ewentualnie klucz udarowy pneumat bądź elektryczny czasem daje redę. czasem wystarczy wbić kawałek drewna. kombinuj  śruba musi być odkręcona | 
|   |   | 
|  24.10.2013, 23:19 | #6 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					Posty: 1,020
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 53000   Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 49 min 50 s |   
			
			Tak jak kolega wyżej napisał, złóż z powrotem lagę, ściśnij ją ile będziesz miał siły i wtedy próbuj odkręcać. Ale najłatwiej będzie jak dorobisz sobie klucz którym zablokujesz lagę w środku.
		 | 
|   |   | 
|  02.11.2013, 08:04 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2011 Miasto: Pniewy 
					Posty: 34
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 98 tys   Online: 2 dni 11 godz 29 min 26 s |   
			
			Dzięki za poradę panowie . Reanimacja przebiegła pomyślnie , teraz czas na silnik i doprowadzenie instalacji do porządku .
		 | 
|   |   | 
|  02.11.2013, 15:10 | #8 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					Posty: 1,020
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 53000   Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 49 min 50 s |   
			
			No to powodzenia.
		 | 
|   |   | 
|  07.11.2013, 21:23 | #9 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2011 Miasto: Pniewy 
					Posty: 34
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 98 tys   Online: 2 dni 11 godz 29 min 26 s |   
			
			Oj przyda się bo instalacja jest w strzępach, brak kierunków kable po cięte i sztukowane , ogólny wygląd jak by ktoś granat wsadził miedzy kable i zrobił BUM . Mam pytanie może się ktoś orientuje . Jedna część z elektryki była nie podłączona , dochodzą do niej cztery kable w tym dwa żółte z czarnym paskiem . Bez kostki kable luźne część jest w kształcie przerywacza ale nim nie jest oznaczenia jakie ma to SET ASSY No. 12V 058700-0350 nie mam pojęcia do czego to i jak to podłączyć . Może ktoś się orientuje z góry dziękuje . pozdr. | 
|   |   | 
|  07.11.2013, 22:24 | #10 | 
| Are we truly alone? The Truth is Out There  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Urzut 
					Posty: 661
				 Motocykl: obecnie brak   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s |   
			
			może coś takiego ? http://homepage.ntlworld.com/steven....RICS_list.html PART - 305 RELAY - ND 058700-0350 - FROM A KAWASAKI I THINK. TESTED OK. | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Gaźniki z Kawasaki KZ 400 | janeksok | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 09.02.2012 20:16 |