|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
A faktycznie, przecież gdy pompa pracuje na sucho próbując utrzymać ciśnienie napiernicza jak kałasznikow ...
__________________
Hubert |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,072
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 40 min 42 s
|
Dołozenie kontrolki rezerwy moim zdaniem nie jest bardzo skomplikowane- kwestia wspawania w zbiornik (w tą częśc która wchodzi na ramę wzorem rd03) tuleji w która się wkręci termistor (chyba tak to sie nazywa) od Matiza i zrobienie fajnego panelu do kontrolek (jak z RD03) - tylko pozostaje kwestia kto bedzie chciał cos wspawac w zbiornik po paliwie - ale jak to mówia jest ryzyko jest zabawa
![]() ![]()
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Kranik z kontrolką rezerwy RD07A od AQ - HELP :) | Skuter | Wszystko dla Afryki | 5 | 03.04.2013 09:42 |