17.06.2013, 10:43 | #12 | |
Michał
|
Cytat:
Też tak miałem, jak wielu tutaj chyba. Moja rada: na początek zdejmij owiewki mocowane do baku i czachę z szybą i zegarami, zmień kierunki..jak się taki sprzęt prowadzi ....no i oszczędzasz owiewki.. Ja tak zrobiłem (3h czasu wszystko, oczywiście bezproblemowy powrót do oryginału) minusy są takie że mi łeb urywa przy 80-90 km/h, bo owiewka/czacha którą kupiłem jest dość niewielka, muszę jeszcze ją ustawić.. No i kontrolki trza domotać (olej/luz). Zara tu się Misza pewnie właduje, ale ma rację chłopak. Zębatka na tył 47 (albo od razu 48) i czacha won..obie modyfikacje powodują szalone zmiany w off..szok Ja i tak 110 nie przekraczam.. |
|
17.06.2013, 20:02 | #13 |
22.10.2006, DTN :)
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
siema ja to bym zaczął od rozdzielenia owiewek rally od owiewek rejli
za dwa dni kolega z kątów będzie miał owiewke ala boano na stanie.. to sobie poprzymierzam do swojej... Moje owiewki aktualnie są w stanie rozpaczliwym to mam pomysł żeby przeszczepić stelaż i lampe od lc8 do takiej owiewki boano. Ciekawe jak to będzie wyglądać i działać. Swoje aktualne owiewki robiłem tak żeby pogodzić cenę, masę, komfort użytkowania i widoczność i się nawet trochę udało EDIT: na tym zdjęciu widać to jak to wygląda... standardowe afrykańskie są strasznie szerokie i mi bardzo przeszkadzają. No tak jak mówiłem, ciekaw jestem ergonomii tej boano, a całe bebechy zostawię moje aktualne
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland Ostatnio edytowane przez Misza : 17.06.2013 o 20:05 |
17.06.2013, 20:20 | #14 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,519
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
Już nie moja , ale tak to wyglądało jak skończyłem. Owiewka Puntkowa na oryginalnych lampach.
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r |
17.06.2013, 20:35 | #15 |
mistrzu
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 11 min 34 s
|
ergonomia seryjnej boano jest raczej marna. Jest wąska i wieje a powietrze dodatkowo ma dziwne turbulencje wokół głowy. W stosunku do seryjnej w rd07 - dużo gorsza aerodynamika, ale jest wytrzymalsza i łatwiejsza w naprawach(włókno szklane).
Owiewka z fotek MKL-a to nie boano lecz FORUMOWA PRODUKCJA - miałem taką w RD03. Pasuje pod org zegary i lepiej chroni od wiatru- taką mogę polecić z czystym sercem.
__________________
Enduro i ADV |
17.06.2013, 23:01 | #16 |
Dokładnie ten szpadel mam u siebie, od wiatru chroni przy wzroście 188 bardzo dobrze, 120-130 spokojnie można pomykać, innych zalet nie zauważyłem. Wygląd kwestia gustu.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
17.06.2013, 23:56 | #17 |
Wiadomo że tak jak napisał Mhv byłoby najlżej, ale jestem estetą i moto musi też cieszyć oko dlatego bardziej interere mnie rally niż rejli.
Na razie gmole givi robią świetną robotę i nie połamałem już posklejanych oryginałów, ale chodzi też o masę wywalenie ori zegarów i zastąpienie ich produktem acewello podobnym + zacne miejsce na gps bo przy oryginale nie mam go gdzie zamontować żeby nie zasłaniał tego co mam. Do tego tył taki http://allegro.pl/blotnik-tyl-xrv-75...302356466.html i całość będzie i łądna i lżejsza i niestety trzeba będzie się przeprosić z akcesoryjnym tłumikiem... ZDJĘCIA PANY ZDJĘCIA NA PEWNO JEST KILKA OSÓB CO MA RAJLI AFRE ciekawym też kokpitów, pięknie poradził sobie z tym hans i tylko tyle znalazłem na forum na ten temat...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 17.06.2013 o 23:59 |
|
18.06.2013, 00:40 | #18 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
Ja mam takie "boano".
W sumie to motorek wymienione ma również zawieszenie, a na kolejnym zdjęciu również koła. Co do, wyglądu to chyba jest rally. Ja jestem zadowolony. Niemniej jednak modyfikując sprzęta chciałem go również odchudzić. Niestety kuracja odchudzająca nie powiodła się. Może to przez zawias od LC8 i pozostawienie oryginalnego przedniego koła. Orientacyjnie jest to około 230 kg z pełnym zbiornikiem. Ochrona przed wiatrem, jak na mód wzrost 176 cm jest niezła. Ja nie narzekam. Co do widoczności drogi przed motocyklem, też nie mam żadnych zastrzeżeń (off to raczej na stojąco, a poza tym raczej zaleca się patrzeć na drogę kilka metrów przed motocyklem a nie bezpośrednio przed koło, natomiast po czarnym to już w ogóle nie ma co szukać dziury w całym). Jedynie co mnie wk... to światła. Tzn pomimo tego że są dwie świeczki H4, światełka jest "ciut" za mało. Generalnie w nocy staram się nie jeździć.
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
18.06.2013, 07:33 | #19 |
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,245
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 17 godz 20 min 48 s
|
takie tam z zaskoczenia(projekt i wykonanie Paweł z Jasła)
|
18.06.2013, 08:14 | #20 | |
Cytat:
Jeśli chodzi tylko o funkcjonalność i ciut niższą masę to spójrz na mój kokpit. W zeszłym sezonie połamałem owiewki przy próbie forsowania rowu na Izimeetingu. Kasy nie było za wiele, więc zrobiłem po kosztach. Za stare, uszkodzone zegary i trip dostałem na forum 300 zł, dołożyłem 150 i kupiłem acewella. Zabudowa kosztowała 50 zł. z malowaniem proszkowym.(kawałek blachy alu tyle, że wycinanie tego kształtu zajęło dniówkę). Przez moment miałem też ochotę na całkowite wywalenie owiewki, założenie tylko lampy i acewella a zamiast owiewek i gmoli dorobienie boczków z alu blachy- Franz coś takiego zrobił w swoim "Franzalpie". Wtedy odchudzenie jest konkretne. A chyba lepiej by nie było owiewki w ogóle- jak w lekkich endurakach, niż ma być jakaś szczątkowa, powodująca tylko zawirowania powietrza Niech mnie mądrzejsi poprawią!? Zdjęcie I- mój kokpit po "liftingu". Jest miejsce na wszystko a masa jakieś -2 kg. Zdjęcie II i III- mam nadzieję, że Franza się nie obrazi- jego wydumka. Ostatnio edytowane przez Marcin-BB : 18.06.2013 o 08:20 |
||
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
IV Nasze Wyprawy Motocyklowe | Głazio | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 36 | 04.03.2014 23:17 |
Afripedia - artykuły nasze i o nas... | podos | Inne tematy | 0 | 29.01.2009 14:35 |