![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 14
Motocykl: sm>te610
Przebieg: 26k
![]() Online: 1 dzień 15 godz 8 min 29 s
|
![]()
Ja mam 400 z 02 jescze na mniejszej glowicy (ponoć + dla 400 ) i podwojnej rurce i bardzo mi odpowiada. Nie jest to takie lekkie jak 200 w 2t ale daje rade. Moim zdaniem naprawde trwałe a jeździ sie fajnie, nadmiaru mocy na asfalcie nie ma ale starcza a w terenie hoho i koło
![]() Nie wiem jak inne ale mój już nieco zużyty, ma różne detale, złamania, wgięcia czy wycieki ale wciąż jeździ. Modelowo różnice zaczynaja sie od 03 bo wtedy inny amor, lagi 48 i chyba już jednorurka i plastiki, 05 to rama amory i lampa ale taki 05-07 to już najbardziej dopracowane. Na ktmtalk znajdziesz najwiecej info w sekcji RFS, ten opis z linku wyzej tez jest stamtad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Zaletą EXC 400 jest przewidywalny i mało awaryjny silnik , oczywiście w należyty sposób serwisowany . Jego elastyczność i stosunkowo łatwa dozowalność mocy pozwala początkującemu czerpać dużą przyjemność z jazdy , kręcąc go wysoko potrafi pokazać pazur i pozytywnie zaskoczyć także doświadczonego jeźdźca , idealny motorek na kilka sezonów jazdy , następnie przechodzi czas na 2T
![]() Powodzenia .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |