|  15.11.2008, 01:14 | #51 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2008 Miasto: gdzie? 
					Posty: 131
				 Motocykl: ?? tak, to niewykluczone ale dokładnie to nie pamiętam Przebieg: tak Galeria: Zdjęcia   Online: 2 dni 6 godz 40 min 35 s |   
			
			Zresztą, może Kolega Matjas się wypowie, jak to Afryką gonił innego Kolegę jadącego na R60/5 (rocznik 1978), bo mnie, jako przebrzydłemu czcicielowi ruskiej techniki nikt nie uwierzy... @Rambo: i tu jesteś w błędzie, bo R2V jest jak lego. Wcale nie musisz mieć części do swojego modelu. Z innego są takie same (oczywiście nie dotyczy motórów z serii R4V). 
				__________________ #8 W podpisach nie warto pisać byle czego. Tylko same mądrości. #5 A jak się komu nudzi to niech sobie coś w Świątyni poczyta. | 
|   |   | 
|  15.11.2008, 01:20 | #52 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			ale to ma być dla babki na 1 motór    mysle ze wiek czegoś takeigo nie powinien przekraczac 15 lat. choc jak ktos ma spaczone podejscie z auta to może to krzywo odebrac  widuje na mobilu dominatory 96r. co mają po 20 000km. i kosztują ponizej 2000eu. wyciagałem ostatnio zegary z E klasy 96r i kable od zegarów pękały w rekach. jak starszy motor i na codzień to raczej tylko japonia  no chyba ze kogoś stać na f800GS, to nie mam pytań. bajka!   | 
|   |   | 
|  15.11.2008, 02:45 | #53 | |
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   Cytat: 
  w domu . To nie jest motocykl dla babki   
				__________________ | |
|   |   | 
|  15.11.2008, 02:53 | #54 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			
Vigor, Dominator i pochodne ma silnik dobry, mocny ale delikatny. Wszystko zależy od poprzednich właścicieli czy moto szanowali. Wymianę oleju należy regularnie robić co 3 tys km,ze względu na skomplikowaną konstrukcję głowicy. Głowica ta jest najsłabszym ogniwem motocykla i bywa że nie wytrzymuje 30tys km 650 gs wymiana oleju co 10tys km. Nie ma słabych punktów a silnik osiąga powyżej 100 tyskm Włoska odmiana 650 gs to Aprilla Pegaso . Dużo wyższa w siodle i już tak nieekonomiczna bo na gażnikach Samo serce to samo. Austriacki Rotax. 
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 15.11.2008 o 02:56 | 
|   |   | 
|  15.11.2008, 04:13 | #55 | 
| ...a nu jaho...kultura musi być...  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: B(i)BI 
					Posty: 733
				 Motocykl: XT 600 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 58 min 23 s |   
			
			no dobra...ja wiem....nie ma Boga...jest MOTÓÓÓRRR.    jaki by nie był ( chyba opchne GS-a, za bardzo mi się spodobało ) 
				__________________ | 
|   |   | 
|  15.11.2008, 08:43 | #56 | 
| Piast Kołodziej  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,890
				 Motocykl: RD03   Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s |   
			
			
Rambo, a ta E-klasa to pewnie W210 (=okular)? To sie nie dziw, ze Ci sie rozlazila w rekach - od tego modelu Mercedes zaczal robic badziew a nie samochody. Moge Ci pokazac kable z E-klasy z 1988 (czyli W124), sa jak nowe..
		 | 
|   |   | 
|  15.11.2008, 10:38 | #58 | 
|  |   
			
			a ja nie polecam ani Freewinda ani Dr. Silniki masakrycznie awaryjne. Znam z autopsji.
		 
				__________________ Jedynka do dołu! | 
|   |   | 
|  15.11.2008, 12:08 | #60 | 
| buszujący w zbożu  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Szczecin 
					Posty: 678
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 33.000   Online: 1 dzień 13 godz 40 s |   
			
			Dla niskiej dziewczyny BMW GS 650 or Honda Dominator ... i tyle w temacie ...
		 
				__________________ Wszyscy leżymy w rynsztoku, ale tylko niektórzy spoglądają w gwiazdy. | 
|   |   |