![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 53 min 3 s
|
![]()
Niektórym sie nie chce standardowo raz na rok przesmarowac , a ty każesz oprócz kalamitek jeszcze redukcje robić..... Może by tak jak w jakimś aucie (czytałem w automobiliście ale nie pamiętam) układ centralnego smarowania.....
![]()
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Very Old Member ;)
![]() Zarejestrowany: Jan 2004
Miasto: Kielce
Posty: 322
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 dni 17 godz 21 min 27 s
|
![]() Cytat:
Jak ci sie zawiesi zaworek w kalamitce, albo jedno ze smarowanych miejsc sie ztka, to nie bedzie mialo smarowania i smar zostanie wepchany w inny punkt smarny. Jeszcze lepszym rozwiazaniem jest automatyczne centralne smarowanie, gdzie masz np. elektryczna pompke smaru. Niestety powyzsze rowniez nie eliminuje w/w dolegliwosci.
__________________
Pawel RD04 '92 |
|
![]() |
![]() |