![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
też jakiś czas temu chciałem temat rozwiązać, więc poczytałem forum i wiele cennych rad w tym temacie, do większości się skrupulatnie zastosowałem.
Wymieniłem: -nowe Air Cut -nowe membrany gaźnika -nowe zaworki z gniazdami -nowe uszczelki wydechu (wszystkie trzy) -nowe kroćce gaźnika - uszczelnione połączenia z airboxem - synchro gaźnika + regulacji - tłumik oryginalny jak strzelało tak strzela ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
A układ linek ssania panowie przejrzeli...?
![]() Czy spaliny śmierdzą jakoś bardzo..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Oczywiście bardziej wyrabia się z jednej strony co skutkuje ubogą mieszanką na jednym garku. Efektem było postrzeliwanie sobie w wydech oraz zakłócenia wolnych obrotów w postaci jakby wypadających zapłonów co jakiś czas. Po założeniu trampkowych gaźników od 600ki strzelanie ustało , ciąg z dołu jakby nieco lepszy choć minimalne spalanie trochę się podniosło. Na starych gaźnikach nie pomagały żadne regulacje czy synchronizacje. Lewe powietrze z ośki psuło robotę.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,741
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 2 dni 10 godz 8 min 27 s
|
![]() Cytat:
Obawiam się, że będę musiał o tym pomyśleć. Regenerował to ktoś? Kiedyś na Szarych Szeregów gaźnikowiec ogarnął mi coś takiego ale w Polonezie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Wszystko kwestia kasy i jakości roboty przy tej ośce.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,741
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 2 dni 10 godz 8 min 27 s
|
![]()
Lupus pisał, że ogarnął temat za pomocą kleju.
Nie brzmi to zbyt zachęcająco ale podobno sprawdziło się: http://africatwin.com.pl/showpost.ph...9&postcount=13 Są gdzieś opisane konsekwencje i trudności dotyczące zmiany gaźników na Tramkowe lub NTV? |
![]() |
![]() |