Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.04.2013, 21:53   #1
majo
 
majo's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: 816 Dorohusk
Posty: 4,568
Motocykl: XRV 650:)
majo jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 13 godz 2 min 11 s
Domyślnie

też jakiś czas temu chciałem temat rozwiązać, więc poczytałem forum i wiele cennych rad w tym temacie, do większości się skrupulatnie zastosowałem.
Wymieniłem:
-nowe Air Cut
-nowe membrany gaźnika
-nowe zaworki z gniazdami
-nowe uszczelki wydechu (wszystkie trzy)
-nowe kroćce gaźnika
- uszczelnione połączenia z airboxem
- synchro gaźnika + regulacji
- tłumik oryginalny

jak strzelało tak strzela miałem wcześniej gaźniki od trampka pd10 na których moto zachowywało się przez pierwsze 10 tysi znacznie kulturalniej później strzały zacżęły się pojawiać: jak na babcinych gaźnikach. Jeżeli ktoś ma zniżki w Hondzie to proszę sprawdzić ile kosztują gaźniki do XRV 650
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA... MOTOR MARKA

XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH

http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw
majo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.04.2013, 22:32   #2
Poncki
 
Poncki's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,741
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
Poncki jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 2 dni 10 godz 8 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał majo Zobacz post
jak strzelało tak strzela
Obawiałem się, że to napiszesz

Jedyna rzecz, której nie wymieniłeś, a przewinęła mi się w różnych wątkach to ośki przepustnic.
W sobotę sprawdzę szczelność dolotów powietrza.
Niestety nie mam pomysłu na weryfikację szczelności wydechu.
Poncki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.04.2013, 23:25   #3
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

A układ linek ssania panowie przejrzeli...?
Czy spaliny śmierdzą jakoś bardzo..?
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.04.2013, 06:59   #4
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,093
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 6 dni 19 godz 21 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Poncki Zobacz post
Jedyna rzecz, której nie wymieniłeś, a przewinęła mi się w różnych wątkach to ośki przepustnic.
W moich gaźnikach wyrobiła się ośka przepustnicy , po 190tyskm miała prawo.
Oczywiście bardziej wyrabia się z jednej strony co skutkuje ubogą mieszanką na jednym garku.
Efektem było postrzeliwanie sobie w wydech oraz zakłócenia wolnych obrotów w postaci jakby wypadających zapłonów co jakiś czas.
Po założeniu trampkowych gaźników od 600ki strzelanie ustało , ciąg z dołu jakby nieco lepszy choć minimalne spalanie trochę się podniosło.
Na starych gaźnikach nie pomagały żadne regulacje czy synchronizacje.
Lewe powietrze z ośki psuło robotę.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.04.2013, 09:03   #5
Poncki
 
Poncki's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,741
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
Poncki jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 2 dni 10 godz 8 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
A układ linek ssania panowie przejrzeli...?
Czy spaliny śmierdzą jakoś bardzo..?
Linki sprawdzone, plastikowe dynksy wymienione, uszczelki wydechu wymienione, cały układ dolotowy rozebrany i złożony, wydech pospawany, filtr powietrza wymieniony. Na szczęście były to elementy większego przeglądu więc praca nie poszła na marne.

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Po założeniu trampkowych gaźników od 600ki strzelanie ustało
Obawiam się, że będę musiał o tym pomyśleć.
Regenerował to ktoś?
Kiedyś na Szarych Szeregów gaźnikowiec ogarnął mi coś takiego ale w Polonezie
Poncki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.04.2013, 13:02   #6
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,093
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 6 dni 19 godz 21 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Poncki Zobacz post
Obawiam się, że będę musiał o tym pomyśleć.
Regenerował to ktoś?
Kiedyś na Szarych Szeregów gaźnikowiec ogarnął mi coś takiego ale w Polonezie
Jeśli będzie to możliwe to warto zregenerować , choć alternatywą są gaźniki np od devilki czy właśnie trampka.
Wszystko kwestia kasy i jakości roboty przy tej ośce.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.04.2013, 14:03   #7
Poncki
 
Poncki's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,741
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
Poncki jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 2 dni 10 godz 8 min 27 s
Domyślnie

Lupus pisał, że ogarnął temat za pomocą kleju.
Nie brzmi to zbyt zachęcająco ale podobno sprawdziło się:

http://africatwin.com.pl/showpost.ph...9&postcount=13

Są gdzieś opisane konsekwencje i trudności dotyczące zmiany gaźników na Tramkowe lub NTV?
Poncki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.