|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#41 |
|
Mixol S
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: czarny las
Posty: 237
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 4 tygodni 1 dzień 6 godz 24 min 48 s
|
Na szczęście to tylko świeca, więc naprawa tematu będzie kosztować Cię tyle co czteropak na kolację
Często gęsto świece z tej samej partii różnią się od siebie, dotyczy to zarówno zwykłych użytkowników jak i profesjonalistów (speedway), opcji masz kilka: a) kupić jeszcze jedną świece irydową; b) olać temat i kupić zwykłą świecę zalecaną w manualu c) zrezygnować z kilku czteropaków i kupić wspomnianą splitfire. d) w przypadku braku poprawy udać się do elektryka lub samemu sprawdzić instalacje el. |
|
|
|
|
|
#42 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Moim skromnym zdaniem problem prawdopodobnie nie tkwi w świecy.
Dlatego pytam o rodzaj zapłonu bo było ich kilka w dr w zależności od wersji. Dopóki nie poznamy dokładnej wersji motocykla to będzie wróżenie z fusów. Z mojego doświadczenia wynika, że świece irydowe znacznie szybciej pokazują niesprawność instalacji. Czy ten motocykl posiada akumulator ? Czy ma rozrusznik ? Pomoże mi to w rozgryzieniu jaka tam jest instalacja. To, niby jest to S, to jeszcze nic nie znaczy , bo może być sporo nie oryginalna.I jeszcze jedna bardzo ważna rzecz podaj mi jakie masz odstępy elektrod na jednej i drugiej świecy, bo coś mi się wydaje, że na konwencjinalnej masz większą przerwę. Pozdr. Ostatnio edytowane przez szparag : 09.03.2013 o 13:17 |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Gdynia/Słupsk
Posty: 20
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 14 godz 46 min 2 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Nie kombinuj, zmierz przerwę na świecy.
I to na razie tyle. Masz miernik, taki multimetr ? |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Gdynia/Słupsk
Posty: 20
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 14 godz 46 min 2 s
|
Cytat:
b)zalecaną mam świece(nowa miała poprawić zdolnośc uruchomiania moto) c)wizja kilku czteropaków bardziej za mną przemawia ![]() d)sam nie zabiorę się za elektrykę bo zemnie dupa nie elektryk a do domu wracam tylko na weekendy =taka pracaKażda opinia jest dobra i każą badam jak proktolog hahaha(dogłębnie) |
|
|
|
|
|
|
#46 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]() Czy tak wygląda twoja instalacja ![]() Czy motocykl, bez aku ma iskrę ? Jeśli tak,( zasadniczo to i tak musisz ) to musisz przemierzyć zarówno na zimno jak i na ciepło wszystkie cewki pod magnetem( te odpowiadająca za iskrę, więc zmierzające do CDI ), posprawdzać wszystkie połączenia układu zapłonowego, a jak widzisz jest tego trochę, sprawdzić stacyjkę i kill-switch, pomierzyć cewkę wysokiego napięcia i fajkę. Wszystkie parametry są podane w serwisówce. Z mojego doświadczenia wynika, że padały w nich cewki pod magnetem, dość wrednie i ujawniało się to po zagrzaniu. Objawy były takie jak u ciebie, na jednych świecach chodziły na innych nie ( ciężko to racjonalnie wytłumaczyć ). Lepiej chodziły po zmniejszeniu przerwy na świecy ( to już jest łatwe do wytłumaczenia ). Miernik do łapy i jazda. A i bardzo ważne !!, nie psikać niczym kostek !!, wyczyścić mechanicznie, odtłuścić za pomocą contact clinera, bądź np, brake clinera i tyle, żadnych magicznych WD-40, ani smarowych pseudo zabezpieczaczaczy Pozdr. Ostatnio edytowane przez szparag : 09.03.2013 o 13:59 |
|
|
|
|
|
#47 | ||
|
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Gdynia/Słupsk
Posty: 20
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 14 godz 46 min 2 s
|
Cytat:
Cytat:
ale moto odpalało na padnietym akumulatorze
Ostatnio edytowane przez Dzieju : 13.03.2013 o 08:44 |
||
|
|
|
|
|
#48 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Czyli jest to wersja z taką instalacją jak powyżej. Zmierz przerwy na świecach, za pomocą szczelinomierza.
Pozdr. Ps : Pamiętaj: Skończ naprawiać, jak zaczniesz psuć ![]() .Che che, bardzo Matiasku mi się ten tekst podoba
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Gdynia/Słupsk
Posty: 20
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 14 godz 46 min 2 s
|
Cytat:
nr tele do siebie to dryndnę jak będę w garażu
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Jest wszędzie dostępny.
512098889. To nasz firmowy nr, prywatnego nie posiadam i jestem szczęśliwy ![]() Pozdr. |
|
|
|