Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29.10.2008, 15:47   #1
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 53 min 3 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał DANDY Zobacz post
U mnie silnik gaśnie jak trafi się kilka garbów jedn po drugim najczęściej na poligonie w rembertowie , jak się zatrzymam poczekam ok 10s odpalm i jade dalej co dziwniejsze wacha leje się ciurkiem z jednego z wężyków . Na początku obstawiałem że się pływaki wieszają i zamykają dopływ paliwa , ale w takim razie skoro pływaki zamkneły dopływ skąd spływa paliwo Mieliście podobne objawy
Miałem tak samo- ale w rd03. Wiesz - w gażniku wystarczy małe ziarnko piasku i zaworek iglicowy szaleje. Podejrzewam zanieczyszczenie pomiędzy iglicą a gniazdem zaworka. Nie wiem jak w rd07 , ale w rd03 i rd04 po wyciągnięciu gniazda zaworka iglicowego , pod spodem jest jeszcze filterek siateczkowy - często bywa zasyfiały bo mało kto tam zagląda.

ps. mam nadzieje że pośmigamy razem na zlocie 7-9 list ?

ps2. Ostatnio miałem też tak że gasła mi po pokonaniu kilku garbów jeden po drugim , zresztą również na poligonie w Rembertowie...
przyczyna: nóżka boczna wpadała w "wachania" i czujnik przy nużce przerywał zapłon......
A obstawiałem problemy paliwowe -bo nużka chodzi ciężko.
W żadnym innym terenie nie zaobserbowałem tego - tylko na muldach w Rembertowie
__________________
Enduro i ADV

Ostatnio edytowane przez motormaniak : 29.10.2008 o 15:52
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.10.2008, 19:01   #2
JareG
Piast Kołodziej
 
JareG's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Toruń
Posty: 1,890
Motocykl: RD03
JareG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post
(..)
ps2. Ostatnio miałem też tak że gasła mi po pokonaniu kilku garbów jeden po drugim , zresztą również na poligonie w Rembertowie...
przyczyna: nóżka boczna wpadała w "wachania" i czujnik przy nużce przerywał zapłon......
A obstawiałem problemy paliwowe -bo nużka chodzi ciężko.
W żadnym innym terenie nie zaobserbowałem tego - tylko na muldach w Rembertowie
Mialem cos takiego jak jechalem skrotami (po dziurawym asfalcie) na wiadukty w Stanczykach.
Stawialem jeszcze na jakas przerwe przy stacyjce, ale pierwszym podejrzanym byla nozka. Iles razy jej uzylem, pociagnalem z kopa pare razy i do tej pory mam spokoj
__________________
Pozdrawiam z Torunia i okolic,
Jarek

K1200RS & TRX850 & XTZ850
JareG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
DLACZEGO KIRGIZ SCHODZI Z KONIA? Czyli Leszcz Adventure Team w wielkiej wyprawie badawczej do Azji centralnej czosnek Trochę dalej 230 08.11.2020 10:17
Dusi się przy nagłym dodaniu gazu fraradek Uklad paliwowy i wydechowy 33 29.03.2012 21:14
Pilne, silnik dusi a jechac cza :) Olek Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 25.09.2011 21:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.