![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#321 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: PORONIN
Posty: 80
Motocykl: AFRI RD 07, GAS GAS txt 280,
Przebieg: 48k
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 22 godz 3 min 3 s
|
![]()
Z tego co czytam, to jeśli więcej smoły, a mniej offu, to tylko 07 ? tylko że są głośne tak? K 60 nie bardzo ?
Skończyłem Tourance i musze coś zarzucić żeby trochę zjechać z asfaltu.
__________________
..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
![]() |
![]()
Głośne czy ja wiem... nie szczególnie...
Mam teraz na tył k60 zobaczymy, podobno ma być lepsza od 07, ale też jest dużo droższa
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: PORONIN
Posty: 80
Motocykl: AFRI RD 07, GAS GAS txt 280,
Przebieg: 48k
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 22 godz 3 min 3 s
|
![]()
To może lepiej wrzucić k 60 , niż mitasy, pomimo wyższej ceny ?
Waham się które wybrać ? Doradźcie ![]()
__________________
..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
![]() |
![]()
A ja bym proponował Mitas e-10..........-będziesz zadowolony i na mokrym i na suchym asfalcie i w terenie da radę.
__________________
MOTOCYKL JEST JAK MEDIA MARKT-NIE DLA IDIOTÓW. |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
![]() |
![]()
Ludziska - mam pytanie... blondynki pewnie
![]() W specyfikacji DRki mam opony: 90/90 21 cali - przód oraz 120/90 17 cali Wiem, że mogę sie również rozglądać za oponami, które są "obok" [ jeśli chodzi o szerokość i wysokość], prawda? No i pytanie - jakie rozmiary opon mogę brać pod uwagę, żeby nie przegiąć? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Bielsko - Biała
Posty: 1,364
Motocykl: dr650se
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 1 godz 20 min 44 s
|
![]()
Przodu bym nie ruszał, chociaż można 100/80, tył do 140, po lekkim obniżeniu, np 130/80, 140/70, ale w teren i generalnie to najlepszy rozmiar fabryki (ew tył 130/80)
__________________
...i zapytała mnie góra "dokąd tak pędzisz samotny wilku?" "Szukam tego co najważniejsze" odpowiedziałem "Dlaczego więc się tak spieszysz?" Na to pytanie nie znalazłem odpowiedzi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
![]() Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Parczew
Posty: 177
Motocykl: BMW R1200GS
![]() Online: 1 miesiąc 1 dzień 11 godz 48 min 58 s
|
![]()
W mojej byłej DR 650 SE na tyle miałem 130/80 siedemnastki Michelin Sirac, sprawowały mi się wyśmienicie, z przodem nie kombinowałem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
![]() |
![]()
No to jakie Motozy na przód byście polecali?
![]() Jako drugi komplet, bardziej terenowy, ale żebym na asfalcie nie miała serca w gardle... Na początek - jaka twardość? I/T? S/T? a może I-H/T? [bo bieznik, to potem] Dostaję powoli kociokwiku ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zabrze
Posty: 918
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x14tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 3 min 18 s
|
![]()
Motoz Desert na czarnym dobrze trzyma. Ale tylko do póki jest sucho
![]() ![]() ![]() Po ok 1500km dojazdówki samym czarnym nawet cycki nie znikły |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
![]() |
![]()
Deserty widze, że są z tych twardszych.
Czyli na polecane 90/90, nie powinnam zakładać 80/100? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Niedrogi motor dla początkującego i wysokiego motocyklisty | Rosen | Inne tematy | 26 | 08.09.2010 21:36 |