| 
			
			 | 
		#691 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tylko że ja nie chcę nic udowadniać ,co do tych kartek , gdyby KTM chciał jechać jak bmw to nie musiałbym zrzucać tych biegów. To jest całkiem inna filozofia jazdy , która mnie osobiście nie przypadła do gustu w dwie osoby. Jadąc we dwójkę to przeważnie asaflt , a tam jadąc bmw w 2 osoby w moim subiektywnym odczuciu mam większy komfort. Jak napisałem wcześniej dla jednej osoby mógłbym się zastanawiać , tylko po co mi wtedy taki duży i ciężki motocykl jak wystarczyłoby coś bardziej poręcznego. 
		
		
		
		
		
		
			PozdrawiaM Marek Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. Ostatnio edytowane przez consigliero : 13.01.2013 o 15:15  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#692 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#693 | 
| 
			
			 księgowy... 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szanuje wszystkich jeźdźców na dwóch kołach, na tym co kto ma 
		
		
		
		
		
		
		
	  Dane mi było trochę pobrykać dużym Gs-em, fajna maszynaZ tymi kartkami to tak nie na serio... ![]() Ot nuda, panie nuuda... pozdr.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#694 | 
| 
			
			 Ortodoks Afrykański 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Koszalin 
					
				
				
					Posty: 219
				 
Motocykl: RD07a/LC4 
Przebieg: Walczę 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 18 godz 8 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobry  
		
		
		
		
		
		
			![]() Mam pytanie do znających się na LC4: Wywala uszczelniacz od strony magneta, myślę sobie odma zapchana. Po zdjęciu węża na skrzyni biegów nie ma najmniejszego przedmuchu, dlaczego tak jest  Czy coś tam się mogło zatkać![]() Za to odkręciłem na zapalonym silniku korek wlewu oleju to fontanna aż miło, nawet nie uniosłem go za wiele bo masakra tyle oliwy wali... Poradźcie coś ![]() KTM śmiga aż miło tylko leje spod uszczelniacza na magnecie.... Pozdrawiam 
				__________________ 
		
		
		
		
	アフリカは女王です Afryka to nie żubr, żeby ją trzymać pod ochroną, a blizny zdobią wojownika....  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#695 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,014
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 4 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#696 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 28 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Raczej nie... 
		
		
		
		
		
		
		
	Mając LC4 trzeba zapoznać się dokładnie z serwisówką, żeby wiedzieć co może być przyczyną dziwnych zachowań Kata. Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#697 | 
| 
			
			 Ortodoks Afrykański 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Koszalin 
					
				
				
					Posty: 219
				 
Motocykl: RD07a/LC4 
Przebieg: Walczę 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 18 godz 8 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ten Kat to 620 RD czy tam EGS z olejem w ramie.Rocznik 95.Chyba silnik też z tego roku, kopka i bez autodeko, zapłon SEM. 
		
		
		
		
		
		
			Podpowiadajcie coś, bo sezon na takie trwa cały rok i teraz mocno boli taki przestój ![]() Pozdrawiam 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			アフリカは女王です Afryka to nie żubr, żeby ją trzymać pod ochroną, a blizny zdobią wojownika.... Ostatnio edytowane przez Łokciu : 24.01.2013 o 23:07  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#698 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 28 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na 99% zatarty zaworek zwrotny w komorze korbowej. Właśnie w tym roczniku występował zanim wprowadzili w 97/98 drugą pompę olejową. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Olej dostaje się do komory korbowej a z niej nie wypływa. W rocznikach 95 był zawór zwrotny sterowany podciśnieniowo tłokiem. Tłok idąc do dołu wypychał olej przez ten zawór. Niestety trzeba rozpoławiać silnik. Poczytaj tutaj: http://forum.enduro-adventure.com/vi...&highlight=lc4 Z jednej strony masz szczęści bo jak zatrze/zawiesi się on w pozycji otwartej to lubi się korba zatrzeć. Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 25.01.2013 o 00:15  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#699 | 
| 
			
			 Ortodoks Afrykański 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Koszalin 
					
				
				
					Posty: 219
				 
Motocykl: RD07a/LC4 
Przebieg: Walczę 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 18 godz 8 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ok to w weekend patroszymy gada  
		
		
		
		
		
		
			![]() Czy powinienem wiedzieć coś specjalnego czy raczej nie ma mega rebusów ![]() Pozdrawiam i dziękuje. 
				__________________ 
		
		
		
		
	アフリカは女王です Afryka to nie żubr, żeby ją trzymać pod ochroną, a blizny zdobią wojownika....  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#700 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 28 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie ma mega rebusów. Ja swojego patroszyłem zaraz po zakupie. Silnik bardzo prosty w budowie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |