|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Koło
Posty: 253
Motocykl: XTZ 660 3YF
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 52 s
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zarejestrowany: Apr 2013
Posty: 3
Online: 32 min 58 s
|
Korzystając z okazji zapytam.
Mianowicie, posiadam xl600 LM z silnikiem PDO4 ( mam podstawy twierdzić że mógł być wymieniany, ale to pewnie mógłbym zweryfikować z briefem.. Ale ja nie o tym chodzi mi o to jakie przerwy ustawić na zaworach?! Posiadam to moto już jakieś ponad 5 lat i natrafiłem w sieci na co najmniej dwie różne wersje ustawień do tego moto. I właśnie w tym momencie przyda mi się pomoc kogoś kto wie, a i może uzmysłowi mi gdzie popełniłem błąd, czy w odczycie wersji silnika, czy ktoś napisał coś nie znając się Nie pytałbym ale w tamtym sezonie troszkę bo podszykowałem i jedyne co mnie wnerwia i przez co nie jeździłem nim to to że góra klika. Przyczyną tego klikania mogła być nieprawidłowa eksploatacja, ale równie dobrze moje mechaniczne umiejętności LOL. Tak więc, jak by co mechanika znalazłem zdecydowanie lepszego i jedyne czego mi trzeba to dane. Sam ostatnio ustawiałem przy pomocy tego człowieka http://www.youtube.com/watch?v=fJHdyxLjwxY
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |