28.10.2012, 22:22 | #21 |
Zarejestrowany: Sep 2012
Miasto: warszawa
Posty: 7
Motocykl: RD07a
Online: 3 dni 23 godz 20 min 22 s
|
na asfalt i długie przeloty tylko fjr
pośmigaj zobaczysz super pozycja, mocny silnik, kardan i po mieście też da rade wiadro jeszcze ok vstroma moim zdaniem wibracje eliminują |
28.10.2012, 23:19 | #22 |
Zwykły przechodzień...
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: DW
Posty: 1,794
Motocykl: GS12y
Online: 2 miesiące 3 dni 11 godz 45 min 7 s
|
Graphia wiem, ze nie czas, ale na ADV kolega Voyte ma do sprzedania DLytra z przebiegiem 15tys km...moze warto zlikwidowac funduszEmerytalny? Podaje tylko info, bo nie znam motocykla...
__________________
-- Nie wzywaj imienia Pana bOrzepa nadaremno-- -- Trudno jest powiedzieć NIE, gdy wszyscy mówią TAK --
|
28.10.2012, 23:33 | #23 |
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Gdynia teraz
Posty: 3,426
Motocykl: kryzys.
Przebieg: 48 lat
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 13 godz 29 min 38 s
|
Fundusz emerytalny dawno przepiłem (a najprawdopodobniej przepiły go przemiłe Panie z Zusu ). Ale dzięki - oferta fajna.... Może do wiosny przestoi? O ile ja nie upadnę
|
29.10.2012, 09:01 | #24 |
Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Łódź
Posty: 196
Motocykl: GejeS 1100 '97
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 33 min 56 s
|
To ja tradycyjnie dorzuce Tigera 955i. Nawet wiem, gdzie jest jeden na sprzedaz
|
29.10.2012, 10:39 | #25 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: psary
Posty: 185
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 10 godz 31 min 27 s
|
Hey
Zrobiłem TDM900 35tys. i powiem tak.... motocykl bezawaryjny(problemy opisane przez kolegę powyżej dotyczą tylko modelu 850-4tx) bardzo trwały i b.dobrze wykończony (mimo lat i przebiegu wyglądał jak nowy) Spalanie świetne ok.5l.Jeżdziłem nim z żoną i 3 kuframi maxia zawieszenie i silnik bez problemu dają radę.Jest na nim dużo miejsca i pozycja jest b.wygodna.Generalnie geometria tego moto(+ przednie koło 18") jest taka ,że można nim zjechać z czarnego ale w granicach rozsądku :-)) Można mieć zastrzeżenia co do ochrony przed wiatrem (szczególnie osoby +180cm) i wszelkie "patenty" deflektory ,szyby do nieba mało pomagają -ten typ tak ma i tyle.... Model 900 produkowany jest przez 10 lat bez zmian i stale znajduje nabywców i fanów co świadczy ,że jest to udana konstrukcja i poprostu świetny uniwersalny motocykl.... |
29.10.2012, 17:28 | #26 |
kapłan maryjan
Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Krakuff
Posty: 203
Motocykl: Super Penera
Przebieg: 667
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s
|
popieram felixa - problem z olejem to 4tx 850
|
30.10.2012, 10:25 | #28 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: psary
Posty: 185
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 10 godz 31 min 27 s
|
Dla mnie 900 to zupełnie nowa jakość w porównaniu do 850....
Nie ma żadnych wad ukrytych ,typowych itd.Jest to moto bezproblemowe w serwisie i eksploatacji...... Silnik fajnie chodzi moc do ogółu koncepcji wystarczająca ,hamulce b.dobre (pochodzą w prostej linii z seri R) zawiecha daje radę nawet po mocnym obciążeniu.Rama sztywna.Swiatła naprawdę dobre. Najmocniejszą strona TDM 900 jest jej uniwersalność można w niej znaleźć cechy rożnych moto........:-))) Ostatnio edytowane przez Wolo : 31.10.2012 o 00:54 |
31.10.2012, 08:05 | #29 |
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Bytom
Posty: 567
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660.
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s
|
Tak jak Felix pisze, branie oleju i zacieranie silnika to w 4TX.
Swoją drogą, latając po magistrali adriatyckiej co trzecie spotykane moto to właśnie TDM900, co drugie to jakiś GS, a najpopularniejsze to wsio inne |
08.11.2012, 18:55 | #30 |
Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 10
Online: 20 godz 10 min 35 s
|
Miałem TDM-a 900 przez prawie 4 lata rok zrobiłem nim około 50 tys. km. Byłem nim między innymi na Sycylii, objechałem dookoła Grecję łącznie z Poloponezem, Przejechałem Transalpinę w Rumunii i to w czasie deszczu. Dla mnie motocykl był rewelacyjny miałem tylko jedną awarię, na Sycylii padło mi łożysko tylnego koła, kosztowało mnie to tam 100e w Polsce kupiłem kpl. łożysk za ok 130 zł (na zapas). Miałem też problem ze sprzęgłem - przy ruszaniu na zimnym silniku słyszałem w nim zgrzyt, problem załatwiłem kupując jedną przekładkę metalową grubszą od tej co była pierwotnie - są trzy grubości do regulacji szerokości kosza sprzęgała. Miałem założoną akcesoryjną szybę podwyższaną i na wiatr nie narzekałem a mam 187 cm wzrostu. Podróżowałem głównie w dwie osoby obładowany do granic możliwości i nie narzekałem na brak mocy. Pozycję ma się na nim wyprostowaną, na stojąco jeździ się jak na enduro. Sprzedałem ten motocykl tylko z powodu, że nie ma do niego opon terenowych. Sąsiad ma Suzuki DL 1000 - porównując go z TDM-em to TDM jest o wiele bardziej solidniejszy pod kątem wykonania i jest bardziej ekonomiczny - przeciętne zużycie paliwa to ok 5 l.
|