![]() |
#81 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 4 godz 50 min 41 s
|
![]()
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
|
![]()
To że plastikowy - w zasadzie każdy motocykl tego rodzaju jest plastikowy.
Problemem mogą być części, a w zasadzie ich ceny. Wybite zawieszenie - albo używkę kupisz, co pewnie będzie trudne ( w dobrym stanie oczywiście), albo kosmos cena w Yamasze. Przednia tarcza tylko do tego modelu robiona, z tego co mi wiadomo. Na to bym bacznie uwagę zwrócił. A reszta standard - czy olej w silniku jest, czy powietrze w oponach, itd. ![]() Podobuje się mnie GTS, ale mając skromny budżet rozum powiedziałby mi: kup se pan ST 1100, będziesz pan zadowolony. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 14 godz 33 min 49 s
|
![]()
Z motocyklami jest jak z kobietami,zawsze to powtarzam.Mamy takie na jakie nas stac,a ci cwansi i zaradniejsi takie jakie chca miec.Dziwne byloby jakbysmy byli z ktoras,bo koledzy uwazaja,ze jest lepsza od innej,ladniejsza,lub przyzwoiciej sie prowadzi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
![]() |
![]()
Mi się też GTS podoba, ale jak BartekJ brałbym ST 1100. Mówię bo wiem latałem tym 3 lata jakby nie to,że ciągnie mnie dodatkowo w krzaczory i na wertepy to poza Królową nie ma innej alternatywy. Prędkości przelotowe duże, silnik cudo, wał kardana, dobra pozycja kierowcy, za owiewką cisza można "fajkę" palić, zintegrowane kufry które można wypiąć cud miód.
Tylko ta waga koło 300 kg i bardzooooo drogie plastiki, a jak fiknie to ciężko podnieść. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]()
Ładne cacko, takie nietypowe
![]() Właśnie!
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]()
No to dużo jeżdżenia przed regulacją
![]()
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
![]() |
![]()
Hehe, ST miała podane regulacje luzów co 42 tys, a po 25 tys luzy były skasowane na niektórych zaworach.... To po ile chodzą głowice używane do GTSa? xD
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Continental TKC-80 - opinie uzytkownikow. | AnubisXRV | Hamulce, kola, opony | 121 | 15.11.2016 15:47 |
Honda XL600R - opinie użytkowników | piotreklodz | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 12.05.2012 10:37 |
Metzeler Enduro 3 Sahara - Opinie użytkowników | czosnek | Hamulce, kola, opony | 35 | 15.06.2010 21:34 |