![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
ja myśle że nawet 5x GT150 nie da rady dobremu xeno-zeno nowi. ale róbta test i obczajajcie.
takie gt150 też można delikatnie wyżej ustawiac jak zwykłe czy jakieś nie markowe żarówki bo: świecą te 20 metrów dalej(moje odczucie) dwa, że mają ładnie i precyzyjne wyciętą linie światła (sprawdzane i porównywane na przeglądach moich 5 pojazdów z H4) i nikogo nie oślepimy. trochę prób i błędów i bedzie OK. Jak narazie AT na 2X gt150 pomimo że mają +50% a takie extreme power od Filipsa maja 80%, to powert2night (gt150 swiecą jaśniej ![]() ![]() ![]() PS: nie do końca to przepisowe bo mam starą siódemke, która jak niektórzy pewnie wiedzą ma jeden reflektor HR a drugi HCR ( nie mylić z HRC w technologi rejli ![]() PS2 jak żarówkaH4 jest 12V i ma 55/60W to nie może miec emblematu "do not use in europe" |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
xenony... halogeny.. | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 22 | 01.01.2014 13:44 |