| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#31 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Przeżyły 2 delikatne gleby ... ale cudów bym się po nich nie spodziewał (żadnego wzmocnienia tam nie ma)  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rally Brush mam w afrze od 2 lat, przeżyły kilka szlifów na czarnym, gleby w offie i dalej są niewzruszone. Trochę podrapane, przyszlifowane, ale klamki całe. Ogólnie sobie chwalę.  
		
		
		
		
		
		
		
	Teraz w Drce mam jakieś podróby Rally Pro z alu. Plastik już popękał, więc dokupiłem same listki. Niestety rdzeń się gnie po lepszej glebie i potem trzeba go prostować w imadle.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Gołańcz 
					
				
				
					Posty: 800
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 71000 + 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hmm rdzeń ma zalety i wady, za dużo nie latam po offie a jak już to tak by nie urwać sobie głowy czy interesu czyli wersja off dla emeryta  
		
		
		
		
		
		
		
	  touratech wygląda cacy ale fakt czy przepłacać za firmę. w Inter motors w Poznaniu stoją motóry (stoi tam fajna Husqvarna i Ducati Diavel   ) z różnymi handbarami to sobie trochę pomacam przy najbliższej okazji.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jestem na świeżo po montażu w AT handbarów Zeta XC Pro. Klamek nie trzeba przycinać, nie kolidują z owiewką ani ze zbiornikiem. Zeta to kawał solidnego aluminium + przykręcane listki (jest kilka kolorów). Zobaczę jak się sprawdzą  - jeśli będzie z nimi coś nie teges - dam znać  
		
		
		
		
		
		
			![]() ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles Ostatnio edytowane przez mikelos : 12.08.2012 o 13:04  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | 
| 
			
			 Are we truly alone? The Truth is Out There 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Urzut 
					
				
				
					Posty: 661
				 
Motocykl: obecnie brak 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			gdzie takie można nabyć drogą kupna  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Alledrogo  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Kupowałem w Olek motocykle w W-wie. Handbary coś ok 300 + listki 50-60. Tanio nie jest, ale w porównaniu do chińskich podrób acerbisa których używałem rok temu, jakość materiałów widać "gołym okiem"  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,663
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 8 godz 16 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Używam Zet od tego roku, w deerce. Bardzo dobre wykonanie, nie przewracałem się w tym roku więc wytrzymałości nie sprawdzałem  
		
		
		
			![]() Kierownica też Zeta... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Siedlce 
					
				
				
					Posty: 43
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 94000 
				
				
				 
Online: 5 dni 21 godz 42 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem Zety w trampie ,  potwierdzam wykonanie tak jak pisze Sambor na wysokim poziomie , handbar solidny , niestety listki praktycznie nie chronią przed wiatrem. Co do ochrony to glebiłem często i klamki poddawały się tak samo jak w acerbisach  złamałem jeśli dobrze pamiętam 2 szt.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 160
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 13 godz 13 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Lekkie odświerzenie tematu. 
		
		
		
		
		
		
		
	Wymieniłem w dr650se kierownicę na wysokiego grubasa 28,6mm accel. Chciałbym założyć jeszcze handbary, ale tu problem - do fatbara trzeba cieńsze wewnętrzne trzpienie mocujące (chyba 14mm) i grubsze obejmy na kierownicę (pewnie 28,6mm, bo łapią blisko środka). Macie przećwiczone jakieś dobre i NIEDROGIE rozwiązanie? Są takie cuda (podróbki Acerbisa) na allegro: http://allegro.pl/handbary-z-alumini...800568734.html http://allegro.pl/oslony-dloni-super...780357349.html Te pierwsze mają dodatkowy cienki rdzeń wewnętrzny, ale obejmę tylko na kierownicę 22mm, te drugie mają gruby trzpień i cienkie mocowanie, więc totalna klapa. Poza tym problemem za tę kasę bym je wziął. Co macie u ciebie zamontowane na grubych kierownicach?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |