| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: Sosnowiec 
					
				
				
					Posty: 15
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 38000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 7 godz 54 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam. Z powodów finansowych będę musiał zamienić Africe na coś tańszego i wpadła mi w oko właśnie Tenera 660 (chodzi oczywiście o model z lat 90). Czy ktoś ją ma albo miał i może porównać z Africą (prowadzenie , awaryjność, wysokość siedzenia). Czy za 6000 zł można kupić zdrowy egzemplarz?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 kapłan maryjan 
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 203
				 
Motocykl: Super Penera 
Przebieg: 667 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zapraszam na forum XTZ - tam pewnie dostaniesz odpowiedź  
		
		
		
		
		
		
		
		
			![]() Pozdr Ostatnio edytowane przez maryjan : 30.07.2012 o 12:38  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Bytom 
					
				
				
					Posty: 566
				 
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660. 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mogę ściągnąć z Niemiec od pierwszego właściciela za dobre pieniądze. 692-258-101.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Koszalin 
					
				
				
					Posty: 1,029
				 
Motocykl: LC8 ADV była rd07 
Przebieg: do uzgo 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			?Miałem 660 i jezdziłem 750. Ceny sa podobne i jesli nie latasz za wiele w terenie to kup 750. 660 To bardzo fajne bez awaryjne jezdzidło którym mozna poszaleć na szutrach. W trasie meczy szarpanina singla. Jesli wiecej latasz po czarnym to jaknajbardziej 750. Mocy bedziesz miał az nad to po przesiadce z hondziny, równie bezawaryjny motocykl Na trasie mniejsze wibracje niz na AT aczkolwiek pozycja za kiera wg mnie troszke gorsza. Ogólnie xtz to bardzo dobre motocykle które śa nieco tańsze od xrv z powodu mniejszej historii na rynku i mniejszej reklamy wśrud uzytkownikó danego modelu.  
		
		
		
		
		
		
		
	Miałem i polecam. broń boze jakies dr-y i inne klr-y.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					
				
				
					Posty: 1,020
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 53000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 1 godz 8 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Generalnie bardzo fajny motocykl, ja jednak pojeździłem i wolę coś co ma więcej cylindrów. Jeśli Cię interesuje to mam taką na sprzedaż: 
		
		
		
		
		
		
		
	http://moto.allegro.pl/yamaha-xtz-66...510521149.html  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			660 zajebioza, 750 nie mam za wielkiego doświadczenia 
		
		
		
		
		
		
			zalety 660 nad afryką: -nieco mniejsza masa -bezawaryjna pompa od razu -łatwiejszy serwis i tańszy (1 gar) - chociaż 2 gaźniki są to może i ich regulacja sprawić jakiś problem -kilka fajniejszych rozwiązań wady w porównaniu z afrą: -zdecydowanie mniejsze pierdyknięcie -wolniejsza -zawieszenie nie te -bardziej wątła konstrukcja (gibie się, nie sprawdzałem wytrzymałości ale podejrzewam że również mniej zniesie od afry) -motocykle są generalnie jednoosobowe i chociaż niektórzy używają je jako dwuosobowe to 660 mniej się do etgo nadaje niż afra -kilka głupszych rozwiązań za 2000zł kupiłem z niemiec, niemiała jedynie ze 3 sztuk plastików i spalony regler. Zrobione i śmiga teraz bardzo dobrze Jakbym miał gdzieś jechać daleko i sam to pojechałbym 660, wszędzie indziej tylko afra 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland Ostatnio edytowane przez Misza : 29.07.2012 o 21:16  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: Sosnowiec 
					
				
				
					Posty: 15
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 38000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 7 godz 54 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki za odpowiedzi. Praktycznie cały czas jeżdżę solo i raczej nie odkręcam manetki do końca więc jakiś supermocny silnik nie będzie mi potrzebny. Jeżdżę 60% asfalt 40% szutry i przydałby się jakiś lżejszy pojazd w trudniejszy teren (błoto, piach) ale i tak się przyzwyczaiłem do AT i jak przybędzie gotówki to może znowu ją kupię.  
		
		
		
		
		
		
		
	Co do małej Tenery to jak sprawa się ma z wysokością siedzenia. W AT opieram się całymi stopami o ziemię (mam 174 cm). Czy przy kupnie trzeba na coś szczególnie zwracać uwagę?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			660 jest chyba lekko wyższa, ale też z kolei nieco węższa. To wychodzi podobnie. Nie wiem w sumie nie zwracam na to uwagi. Na pewno niższa od mojej afry ale ja mam ją dźwignięta, nie pamiętam jak było w oryginale. 
		
		
		
		
		
		
			Przy kupnie ... standard , dotychczas nie rzuciły mi się w oczy jakieś "miejsca newralgiczne" typowe dla tego motocykla. Silnik jest bardzo ok jeśli chodzi o moc/moment, nie osiąga wysokich prędkości tylko i ma nieco inny zakres użytecznych obrotów. W afrze na pewno jest dużo lepsza reakcja na gaz (mimo mixu podciśnieniowy/mechaniczny gaźnik w 660). Jest tam taki myk jesli chodzi o sprawdzanie poziomu oleju... miska jest sucha i olej sprawdzasz na dobrze rozgrzanym silniku, tuż po jego wyłączeniu ( bardziej 15sek po niż minuta), ludzie lubią zalać dużo więcej oleju niż powinno być 
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					
				
				
					Posty: 1,020
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 53000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 1 godz 8 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co do wysokości siedzenia ja mam 176cm i nie mam problemów z podpieraniem, a z tym sprawdzaniem poziomu oleju to jeżeli cały układ jest ok to przed jazdą jest taki sam stan jak po ( u mnie tak jest).
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 15:05 |