| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2007 
				Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił 
					
				
				
					Posty: 5,457
				 
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie 
Przebieg: ojojoj 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 5 godz 12 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			po weekendzie bedzie wlasnej produkcji juz zestaw - koszty potem  
		
		
		
		
		
		
			![]() najdrozszy element to elektrozawór, mozna zrobic calosc za max 150zl samemu 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Czeladnik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Bielsk Podlaski 
					
				
				
					Posty: 449
				 
Motocykl: RD04      HRC 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Białystok 
					
				
				
					Posty: 671
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: 116.000 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 dzień 8 godz 6 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Elektrozawór podpięty jest pod tylną postojówkę. Baniak z olejem od C360 przykrecony do bagażnika. Baniak jest OK ale Nakrętka jest z gównianego plastiku i często pęka. Wszystko poprowadzone do podnóżka pasażera a tam regulacja kapania maleńkim zaworkiem ( przy jeździe z pasażerem trzeba poszukać lepszego miejsca) i po wahaczu puszczony miedziany przewód hamulcowy od nie wiem czego ( Szymon od czego  ) do zębatki zakończony plastkową dyszą.Obsługa tego cuda to jedynie sprawdzanie dyszy czy nie zapchana (mi się nigdy nie zapchała),sprawdzanie czy kapie na łańcuch, dolewanie oleju i ewentualna regulacja kapania. Na 16tyś km poszło mi ok. 1l. niezawodnego oleju jedynie słusznej marki HIPOL i łańcuch był zawsze mokry.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Czeladnik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Bielsk Podlaski 
					
				
				
					Posty: 449
				 
Motocykl: RD04      HRC 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Chojnice/drogi Europy 
					
				
				
					Posty: 1,038
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: hgw 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Taki samoróbny skot opisywał kiedyś Pałeł, nie pamiętam, czy na starym, czy na nowym forum, z elektrozaworem i elektroniczną regulacją czasu otwarcia zworu.. 
		
		
		
		
		
		
			Z rozmowy z Pałełem wynika, że w jego Trampim taki skot chula, gra i buczy.. po prostu miód malina Pozdro 
				__________________ 
		
		
		
		
	  openSUSE.org
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2007 
				Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił 
					
				
				
					Posty: 5,457
				 
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie 
Przebieg: ojojoj 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 5 godz 12 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Właśnie na jego podstawie będzie elektronika zrobiona. Pałeł ma może harkońsko to wykonane (sama puszka z potencjometrami i diodami), ale działa zajebiście. Ma nie tylko regulacje dozowania, ale i czas pomiędzy otwarciami dyszy jak rowniez czas na jaki ma się otwierać. BartekJ chce mieć wersje lajt a ja chce mieć z pełnym zakresem regulacji
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a jest wersja dla kurwierów  
		
		
		
		
		
		
		
	  8h jazdy 100km wyjdzie. duzo stania na światłach. gazowania do odcięcia   i hamowania. da sie to tak ustawic ze jak tego samego dnia bede jechał 5 razy tom samom ulicom, to sie nie wyglebie na własnym hipolu   ..? ja to bym do wszytskiego lał syntetyka  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2008 
				Miasto: Jawor 
					
				
				
					Posty: 37
				 
Motocykl: TA PD6/TDM 900/K750 
				
				
				 
Online: 23 godz 21 min 20 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,663
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 8 godz 16 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ale jak ktos asfaltuje to wystarczy. Trza sie zastanowic powaznei nad uiejscowieniem zbiorniczka...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zamówienie zbiorcze na buty BMW GS2 | afrykanin | Archiwum | 50 | 15.11.2012 11:11 |