Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.06.2012, 11:52   #23
matata
 
matata's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Niwy CBY
Posty: 143
Motocykl: RD07a
Przebieg: 60+
Galeria: Zdjęcia
matata jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 10 godz 19 min 38 s
Domyślnie

Połączania są na igielicie (5mm) na wysokości wachacza przewód miedziany lpg zakończony cieńką rurką(miedź) dodatkowo końcówka zalutowana i zrobiony otwór mniej niż 1mm. Samo z siebie nie kapie bo zawór nie pozwala. Minimalny czas otwarcia zaworu to ok 1s- wypływają wtedy 3 krople oleju. Być może jest za duża średnica wewnętrzna przewodów na całej długości. Może kiedyś zmienię na coś o mniejszej średnicy wewnętrznej ale to się będzie wiązało z przerobieniem wyjść zaworu, i rezygnacją z przewodu lpg.
matata jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Olejarka łańcucha VictorZ Wszystko dla Afryki 32 02.04.2024 16:43
Wgrywanie map do garmina krok po kroku. Prośba o instrukcję. Miklaz Zastosowanie praktyczne 17 26.02.2012 16:57


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.