![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Niwy CBY
Posty: 143
Motocykl: RD07a
Przebieg: 60+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 10 godz 19 min 38 s
|
![]()
Połączania są na igielicie (5mm) na wysokości wachacza przewód miedziany lpg zakończony cieńką rurką(miedź) dodatkowo końcówka zalutowana i zrobiony otwór mniej niż 1mm. Samo z siebie nie kapie bo zawór nie pozwala. Minimalny czas otwarcia zaworu to ok 1s- wypływają wtedy 3 krople oleju. Być może jest za duża średnica wewnętrzna przewodów na całej długości. Może kiedyś zmienię na coś o mniejszej średnicy wewnętrznej ale to się będzie wiązało z przerobieniem wyjść zaworu, i rezygnacją z przewodu lpg.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olejarka łańcucha | VictorZ | Wszystko dla Afryki | 32 | 02.04.2024 16:43 |
Wgrywanie map do garmina krok po kroku. Prośba o instrukcję. | Miklaz | Zastosowanie praktyczne | 17 | 26.02.2012 16:57 |