![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
El Mariachi
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Podkarpackie
Posty: 1,493
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 12 min 15 s
|
![]()
Spierdoli...o
![]() ![]() ![]()
__________________
Niech moc będzie z wami ........... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: WARSZAWA
Posty: 174
Motocykl: RD04
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 15 godz 9 min 6 s
|
![]()
Rambulcu,czasem zawory/gniazda są wypalone i mieszanka wraca do gaźników.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Też mam coś takiego i się zastanawiam która to opcja.
U mnie pska jak jadę i trzymam równo obroty. Poprawiałem gumy na gaźnikach (cholerne te gumy mimo że nowe), synchro i mieszanka była ustawiana niedawno. Nawet mnie nie straszcie wypalonym gniazdem. Jeszcze luz pasuje sprawdzić zaworowy. |
![]() |
![]() |