![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Grabina Radziwiłłowska
Posty: 124
Motocykl: RD07b
Przebieg: 38Kkm
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 19 godz 4 min 41 s
|
![]()
chodzi właśnie o niepękanie, o ile dobrze pamiętam to drugi parametr, po kropce mówi o elastyczności więc 10.9 i 8.8 różni niewiele. Pierwsza cyfra to chyba odporność gwintu na zerwanie. Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s
|
![]() Cytat:
Pierwsza to wytrzymałość na rozciąganie, druga to ile wynosi granica plastyczności jako ułamek pierwszej liczby. np 8.8: Rm 800MPa, granica plastyczności 0,8*800=640MPa Im wyższa granica plastyczności tym większa szansa na powrót do normalności po odszktałceniu, jednocześnie wchodzą w to jakieś pierdy ze składem i momenty szczątkowe czy cząstkowe czy cos takiego. Kurde już nic nie pamiętam ![]()
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland Ostatnio edytowane przez Misza : 30.03.2012 o 21:22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 800
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
![]() Cytat:
O dżizas gdybym to wiedział wcześniej to nadałbym sprawę wachowcowi :P lub serwisowi ![]() ![]() A tak naprawdę to magii żadnej tam nie ma, jeździłem tak właściwie cały sezon na dwóch szpilkach i żyje więc jeśli to będzie kl.5.8 a 8.8 to chyba nie będzie jakaś super tajna różnica. Byle by gwintu nie ukręcić. Aha!!! Uważaj z nakrętkami samokontrującymi !! Ten ser w środku trochę Nm potrzebuje i można łatwo gwint zerwać w tak malutkiej szpilce! Ja użyłem takich, ale najpierw na sucho je nakręciłem na inną śrubę, a potem nakręciłem na te dorabiane szpilki. Off Topic: Dziś poskręcaliśmy z kumplem pod klucz jego Goldwinga ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
remont czy uzywany silnik | andsoj | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 66 | 28.12.2012 21:33 |
Remont Silnika | ferolo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 27 | 12.07.2012 22:28 |
remont silnika | bartol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 21.03.2011 12:23 |