![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Nawiązując do wypowiedzi Miszy , błędem jest zakładanie opon z indeksem mniejszym niż fabryczna prędkość max pojazdu.
Jeśli nawet "przekonacie" diagnostę i nawet na drodze Policjant nie będzie sprawdzał indeksów to w razie kolizji czy bardziej wypadku ubezpieczyciel może ( i najpewniej to zrobi) odmowić odszkodowania. Jeśli w wypadku będzie jakiś poszkodowany to całkiem możliwe że z prywatnej kieszeni trzeba będzie jemu płacić ....... może i do końca życia rentę. Dlatego trzeba przemyśleć co się zakłada albo liczyć że się uda. Znam osobiście przypadek opon z indeksem 160 w Wiadrze , pogoniłem sprzęt na kawałku 198 km/h ale jak sobie przypomniałem co ma założone to szybko zwalniałem.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |