![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 800
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
![]()
Hmm Panowie a powiedzcie mi tak...miałem kastrata/50KM/zwężone króćce...jak sprawdzić jakie mam dysze? Gdzie to oblookać, bo ja takich mikro regulacji nie lubię
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Opole
Posty: 362
Motocykl: CRF1100
Przebieg: ???
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 19 godz 56 min 25 s
|
![]()
Dysze odkręca się kluczem 7 i śrubokrętem. Napis mam na boku widoczny - MIKUNI no i rozmiar. Dzięki wam za odpowiedzi. Kazmir - pewnie jest jak piszesz, już teraz afryka paliła mi ok 7/100 i więcej. Kolega który zajął się moim moto zastanawia się skąd są takie dysze wsadzone (jeśli nie od XRV) ale z praktyki twierdzi, że niestety raczej przechodzenie na mniejsze dysze może skutkować tym że motor albo nie będzie dobrze chodził na wolnych albo nie będzie się wkręcał...ogólnie będzie źle pracował bo już ułożył się do takich warunków dyszowo-gaźnikowych do jakich przywyknął
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Gaźnik był projektowany i strojony z fabrycznymi dyszami (np115)
Nie kumam dlaczego miałby źle chodzić na seryjnych nastawach, o ile reszta toru dolotowo-wydechowego jest OK. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]() Przechodzenie na mniejsze dysze przy tym samym przelocie musi skutkować uboższą mieszanką i jakie są konsekwencje takiego zabiegu łatwo się domyśleć. W twoim przypadku chyba tak nie jest........ ![]() ![]() Ps. Przywyknąć to można do żony po 20 latach małżeństwa ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
![]() |
![]()
Albo i to niekoniecznie.
Zaciekawiło mnie to przywykanie do dysz ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
![]() |
![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Opole
Posty: 362
Motocykl: CRF1100
Przebieg: ???
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 19 godz 56 min 25 s
|
![]()
I tak szanowne forum wpływa na życiowe decyzje. Żona zostaje, dysze zmieniam. W razie reklamacji - wiem do kogo się zwrócić
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
króćce ssące do 07 - od czego pasują? | hans | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 07.04.2019 17:53 |
Króćce | xralf | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 2 | 11.02.2014 11:19 |
króćce dolotowe do gaźników | Mroq | Uklad paliwowy i wydechowy | 10 | 04.07.2008 09:14 |