Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.01.2012, 22:54   #1
torak
 
torak's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 956
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
torak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 9 godz 38 min 14 s
Domyślnie

No fajnie to wygląda, ale jak się mają gwinty do powłoki galwanicznej?
torak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.01.2012, 23:42   #2
fabrizio13
 
fabrizio13's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Gorzow WLKP
Posty: 1,092
Motocykl: RD07
Przebieg: 100000
Galeria: Zdjęcia
fabrizio13 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 16 godz 17 min 24 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał torak Zobacz post
No fajnie to wygląda, ale jak się mają gwinty do powłoki galwanicznej?
wydaje mi się ze lepiej niż bez szczególnie jak gdy bym ruda je dopadła
fabrizio13 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.01.2012, 16:31   #3
Marcin.111
 
Marcin.111's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Podkarpacie
Posty: 401
Motocykl: raczej juz nie bede mial
Marcin.111 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 7 godz 11 min 30 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał torak Zobacz post
No fajnie to wygląda, ale jak się mają gwinty do powłoki galwanicznej?
Żadnego problemu z wkręcaniem śrub po galwanizacji nie stwierdziłem. Powłoka jest cienka a warstwa rdzy która została usunięta też miała jakąś grubość. Śrubki które nie były zardzewiałe powinny zachować wymiar w czyszczeniu a po galwanizacji też się wkręcały bez problemu.
Martwię się raczej co z wciskaniem łożysk w główkę ramy po galwanizacji.
Marcin.111 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.01.2012, 22:18   #4
voytas
 
voytas's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: depresja Gdańska
Posty: 499
Motocykl: XL600V
voytas jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 15 godz 37 min 40 s
Domyślnie ocynkowanie galwaniczne ramy

Marcin 111

rama będzie ocynkowana tylko zewnątrz , wewnątrz profili będzie elegancko wytrawiona co spowoduje lawinową korozję
__________________
jak nie teraz to kiedy?
voytas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.01.2012, 21:38   #5
Skydiverek
 
Skydiverek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków/Bielsko-Biała
Posty: 213
Motocykl: 6 rowerów
Skydiverek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s
Domyślnie

Srodek rurek trzeba zalac np Fluidolem MF a wydaje mi sie ze lepsze coś bedzie na bazie wosku do profili zamknietych.

A do zabezpieczenia otworów pod cynkowanie to trzeba użyć korków gumowych dobrze spasowanych.

Aha...bardzo ważne.
Rama po cynkowaniu MUSI być odwodorowana. Nie każdy to robi. Jeśli się tego nie zrobi to taka rama ma tendencje do pękania.

Ostatnio edytowane przez Skydiverek : 09.01.2012 o 21:43
Skydiverek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
remont czy uzywany silnik andsoj Silnik, sprzęgło, skrzynia 66 28.12.2012 21:33
Remont Silnika ferolo Silnik, sprzęgło, skrzynia 27 12.07.2012 22:28
remont silnika bartol Silnik, sprzęgło, skrzynia 73 21.03.2011 12:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.