|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,001
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 37 min 30 s
|
![]() Cytat:
![]() każde sprzęgło się*da spalić, i to bęz większego pierdnięcia, akurat to z LC8, jest bardzo dobre, 3 razy słyszałem o spalonym sprzegle w LC8 i zawsze była to wina kierownika, który próbował na półsprzęgle całą pustynię przejechać.
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
Potwierdzam, że sprzęgło w LC8 jest bardzo wytrzymałe. Tu nie chodzi tylko o moment jaki ma przenieść ale tez o liczbę, średnicę tarcz oraz rozwiązanie docisku. Sprzęgło w to ma system zdaje się APC, dociskający automatycznie tarcze w momencie przenoszenia momentu
![]() W katach jednak jest tak (sucha miska), że trzeba dbać o dodatkowe filtry. Wiele osób tego nie robi bo nawet nie wie, że są (znam przypadek spalenia dwóch kompletów tarcz w przeciągu 10000km) W nowszych modelach jest też wstawiona większa dysza natrysku oleju na tarcze.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |