![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
W zasadzie mam tylko jedno pytanie.
W jakim celu ten wtrysk do AT..? Czy dla sportu i zabawy czy chodzi o jakieś korzyści..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 15
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 6 godz 3 min 5 s
|
![]()
Cudów się nie spodziewam ale opcji jest kilka. Zmiana charakterystyki silnika np. mocniejsza góra. Obniżenie spalania. Dodatkowe bezkarne konie mechaniczne. Ograniczenie serwisu do synchronizacji wtrysku co robi się raz na jakieś 20'000KM.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtrysk i układ wydechowy. | Pretor | Uklad paliwowy i wydechowy | 36 | 17.02.2009 18:44 |
Wtrysk i 800ccm | QrczaQ | Wszystko dla Afryki | 46 | 25.09.2008 11:09 |