|  | 
|  21.11.2011, 23:27 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			puszek, dobrze by było aby wiecej konkretów pisać, bo trudno się odnieść. po pierwsze to ja bym nie mieszał za bardzo lc4 czy wścieklaki z lc8, bo to zupełnie inne konstrukcje są... Azja rzeczywiście uparty...na syberie próbował po raz 3  , moim zdaniem jednak popełnił błąd bo nie sprawdził stanu sprzegiełka rozrusznika przed wyjazdem. i to mu właśnie siadło. przy kilkudziesięcio tysiecznym przebiegu, powienien weryfikować... 
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  21.11.2011, 23:31 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			Gdyby Puszek pisał konkrety, to wydałoby się, że moim największym problemem był pogięty kufer który obcierał o oponę. Moto po koziołkowaniu przy 120 nie miało pękniętego żadnego plastiku   No i ciekł mi tylny amor bo nie dałem rady go zrobić przed wyjazdem. 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |