|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Kamieniec Wrocławski
Posty: 3,142
Motocykl: XT660Z-konik garbusek
Przebieg: Ł
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 godz 19 min 41 s
|
AmberBimber! zaskoczyłeś mnie,bardzo pozytywnie
![]() ![]() ![]() Puntek ja chyba wiem o jakie moto chodzi ![]() edit : podpowiem Wam,Honda PC 800 to jest,dużo tego w jusa lata, chceta to się bawcie,tylko poopisywać to rzetelnie
__________________
Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin......
Ostatnio edytowane przez RAVkopytko : 05.10.2011 o 21:37 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
Taka rzeźba, to jednak gigantyczne koszty, a efekt nie do końca oczywisty... ostatnio bawiłem się z samymi gaźnikami w moim SV 650 i niby teoretycznie powinno grać a w praktyce okazuje się, że lipa...a co dopiero o tak powaznych ingerencjach, jak tłoki, zawory itp.... to już łatwiej kupić jakiś cały piec... jedyne co podchodzi do ramy Afry to albo rzędowy twin, albo V2 o nie dużym kącie rozchylenia cylindrów, taki silniki to robi KAT w LC8, Super Duke, albo BMW w GS 800 ,F800 no i jeszcze wcześnie wspomniany Kawasaki ER6.
Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 05.10.2011 o 21:53 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 09.02.2013 23:42 |