Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Inne tematy

Inne tematy Motocyklowo

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.09.2011, 21:44   #91
iwan
 
iwan's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Posty: 137
Motocykl: RD04
iwan jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 38 min 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał hans Zobacz post
a wrazenia z xt600 mogą być?
W zasadzie rozpatruję xt660z, ponieważ to nowy motocykl. Póki co czysto hipotetycznie i poznawczno,ale z niemałym zaciekawieniem. Kateemy i BMW strasznie drogie. Ponadto duza tereska i gs to swoiste mastodonty i nie nadaja sie w teren. Mała tereska kosztuje ok.25 tys. (bez abs) i byłem ciekaw co oferuje za tą cenę i jak wypada w zestawieniu z Afri, a nie nówkami za 60 tysi.

Pozdrawiam!!
iwan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.09.2011, 21:48   #92
ony


Zarejestrowany: Aug 2011
Posty: 16
Motocykl: nie mam AT jeszcze
ony jest na dystyngowanej drodze
Online: 20 godz 39 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał maryjan Zobacz post
ale co to za przyjemność w dwie osoby w teren? (pomijam dojazd szutrem).
Kup dwa sprzęty i będziesz jezdził sam !
żadna przyjemność pytałem z ciekawości
Ja chce we dwójkę śmigać po różnej jakości drogach, błoto na pewni z plecakiem będzie mi obce ^^
ony jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.09.2011, 23:18   #93
ofca234


Zarejestrowany: Aug 2011
Posty: 338
Motocykl: XChallange
ofca234 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 2 godz 25 min 10 s
Domyślnie

BMW 1150 nie rozpatrywalem. Poprawie sie.

odrzucilem

F650 - bo mam praktycznie to samo
F800 - bo drogo, duzo elektroniki i za duzo z nim problemow
GS 1200 - za duzo elektroniki + ratio value/money jak dla mnie nie do przyjecia. Do lansu sporo daje, ale na tym mi nie zalezy.

Jakie sa przewagi 1150 nad africa 07a? ma szanse sie rownac z legendarna niezawodnoscia hondy? value/money? da rade wyrwac cos rozsadnego ponizej 20 tys?

Ostatnio edytowane przez ofca234 : 27.09.2011 o 23:31
ofca234 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.09.2011, 08:19   #94
everybike
 
everybike's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Łódź
Posty: 312
Motocykl: DRZ
everybike jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 20 godz 52 min 39 s
Domyślnie

Dla dwojga na szosie może i 1150 będzie wygodniejsze .
Ale na Afryce doznasz dodatkowo przyjemności również sam w terenie .
everybike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.09.2011, 09:26   #95
dopra
 
dopra's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Poznań
Posty: 628
Motocykl: DR650SE
Galeria: Zdjęcia
dopra is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 1 dzień 14 godz 52 min 55 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ofca234 Zobacz post
F800 - bo drogo, duzo elektroniki i za duzo z nim problemow
GS 1200 - za duzo elektroniki
jeszcze nie słyszałem o problemach z elektroniką w BMW, w przeciwieństwie do elektryki w Afrikach. No może oprócz anteny immobilisera, wystarczy mieć na zapas drugą i po kłopocie.
dopra jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.09.2011, 10:51   #96
ofca234


Zarejestrowany: Aug 2011
Posty: 338
Motocykl: XChallange
ofca234 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 2 godz 25 min 10 s
Domyślnie

duzo elektroniki = problemy z diagnostyka, problemy z naprawa daleko od bazy przez niewyrobionego mechanika. prosta konstrukcja - to dla mnie wazna sprawa.

nie chcialem tutaj wywolywac jakies wojny
ofca234 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.09.2011, 11:00   #97
dopra
 
dopra's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Poznań
Posty: 628
Motocykl: DR650SE
Galeria: Zdjęcia
dopra is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 1 dzień 14 godz 52 min 55 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ofca234 Zobacz post
duzo elektroniki = problemy z diagnostyka, problemy z naprawa daleko od bazy przez niewyrobionego mechanika. prosta konstrukcja - to dla mnie wazna sprawa.

nie chcialem tutaj wywolywac jakies wojny
tu nie chodzi o wojnę, pamiętam tylko zaciekłych obrońców platynek, przeciwników czujników halla, które okazały się niezawodne i działają przez kilkadziesiąt lat bez problemu, a przy okazji ich uszkodzenie jest bardzo łatwe do zdiagnozowania. Po prostu wtrysk jest bardziej niezawodny od gaźników, co widać na przykładzie samochodów.
dopra jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.09.2011, 11:14   #98
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał dopra Zobacz post
tu nie chodzi o wojnę, pamiętam tylko zaciekłych obrońców platynek, przeciwników czujników halla, które okazały się niezawodne i działają przez kilkadziesiąt lat bez problemu, a przy okazji ich uszkodzenie jest bardzo łatwe do zdiagnozowania. Po prostu wtrysk jest bardziej niezawodny od gaźników, co widać na przykładzie samochodów.
Fakt wtrysk jest bardziej nie zawodny ale też się może posypać, na zachodzie europy nie będzie to duży problem ale na wschodzie? Gazńik można rozkręcić wyczyścić i musi latać a co zrobić z wtryskiem?
Pozdro
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.09.2011, 11:21   #99
hans
 
hans's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Krk-NH
Posty: 381
Motocykl: XT 600E stage 2
hans jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 32 min 11 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dopra Zobacz post
jeszcze nie słyszałem o problemach z elektroniką w BMW, w przeciwieństwie do elektryki w Afrikach.
porównywanie elektyki z elektroniką jest jak porównywanie metra bierzącego do metra kwadratowego...
__________________
Każdy dobry uczynek zostanie ukarany.
Przykładnie.
------------------------------------------------------------------

chroń mnie Boże przed przyjaciółmi,
z wrogami poradzę sobie sam...
------------------------------------------------------
Mój ból głowy, moja skrucha,
Moje kiszki, moja franca,
Moja wreszcie groza ducha,
Gdy Kostucha rwie do tańca!
hans jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.09.2011, 11:28   #100
dopra
 
dopra's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Poznań
Posty: 628
Motocykl: DR650SE
Galeria: Zdjęcia
dopra is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 1 dzień 14 godz 52 min 55 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał hans Zobacz post
porównywanie elektyki z elektroniką jest jak porównywanie metra bierzącego do metra kwadratowego...
raczej nie, chodzi o tą samą funkcję, w tym przypoadku sterowanie pracą silnika/układów elektrycznych itp.

Co do wtrysku, wiele osób jeździ po świcie na wtrysku, Azja, Ameryka południowa, Afryka i jakoś nigdzie nie ma większych problemów z zasilaniem, układy wtryskowe mają lepsze filtry paliwa, a poza tym mają coś czego żaden gaźnik nie ma, brak reakcji na wysokość. Ja w swoim BMW nigdy nie miałem problemów w górach ze składem mieszanki, układ elektroniczny sam reguluje jej skład, to samo z jakością paliwa, w Tunezji tankowaliśmy paliwo 80coś tam i brak spalania stukowego podczas całej eksploatacji, natomiast Africa w górach nie działa (pow 3 tys. m zaczynają się problemy, przerywanie, brak mocy i momentu obrotowego.)
dopra jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Africa rd03 czy Transalp? Radekk Inne tematy 46 07.05.2011 12:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.