![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Ta gąbka od BXa kosztuje 16zł jeśli poradzi sobie z filtrowaniem to będzie to jakaś alternatywa.
Patrząc na strukturę ma kilkakrotnie większą szansę na skuteczność niż łapacze owadów K&N.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kapłan maryjan
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Krakuff
Posty: 203
Motocykl: Super Penera
Przebieg: 667
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s
|
![]()
Jakikolwiek filtr który da się przykleić silikonem/klejem do blachy od filtra Afrykowego/Trampkowego (takie same) - prostokątny filtr samochodowy dasz radę przerobić/dociąć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 711
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 22 godz 47 min 16 s
|
![]()
Możesz też powycinać trochę papieru, na początek niedużo, jeśli będzie kiepsko jechała, to trochę więcej. Na filtr zakładasz bawełnianą skarpetkę (część elastyczną lepiej), możesz nasączyć minimalnie np. smarem do łańcucha.
Całość sprawnie działa, ale skarpetka szybko się zapycha, trzeba przesuwać i/lub wymieniać na nową. Na dystansie 400km zużyłem 2 skarpetki, do domu spokojnie udało mi się wrócić. |
![]() |
![]() |