|   | 
 | |||||||
| Przygotowania do wyjazdów Jak zdobyć wizę? Jaka kuchenka? Brać materac i namiot? Gdzie są ciekawe miejsca? Jakie kufry wybrać do USA? Czy Anakee założyć odwrotnie? Co to CPD? Odpowiedzi znajdziesz w tym dziale. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  15.03.2011, 12:33 | #201 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2011 
					Posty: 67
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 25.000   Online: 2 dni 6 godz 30 min 53 s |   
			
			dziękować! Mam teraz tylko nadzieje ze moje elementy są takie same i że pójdzie gładko, a to się okaże dopiero w weekend. Pozdrawiam
		 | 
|   |   | 
|  27.03.2011, 16:55 | #202 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2011 
					Posty: 67
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 25.000   Online: 2 dni 6 godz 30 min 53 s |   
			
			niestety moja płyta monokey givi nie pasuje w oryginalne otwory i bede musial kombinowac.. jak zwykle pod gorke
		 | 
|   |   | 
|  01.07.2011, 00:27 | #203 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			takie małe porównanie, kufry vs. rogal Giant loop  http://giantloopmoto.blogspot.com/20...t-concept.html 
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  02.07.2011, 21:47 | #204 | 
| majsterkowicz amator  Zarejestrowany: Aug 2008 Miasto: Galway/Wyrzysk 
					Posty: 2,242
				 Motocykl: XR650r & XRV750 Przebieg: ~50kkm+ Galeria: Zdjęcia   Online: 3 miesiące 4 tygodni 21 godz 41 min 42 s |   
			
			Tak tylko wg mnie taki rogal to tylko na jazde solo - bo ze zdjec ktore widzialem to on mocowany za kierownikiem... A kufry to raczej jak sie jedzie solo+1... 
				__________________  -=TyMoN=- _______________________________________ Moje spalanie:  Mój kanał YouTube Moja "TwarzoKsiążka" | 
|   |   | 
|  03.07.2011, 22:29 | #205 | 
| Zarejestrowany: May 2011 Miasto: Gryfino 
					Posty: 6
				 Motocykl: KTM 990 Adventure S 2007 „DZIK”   Online: 12 godz 45 min 20 s |   
			
			rogal do jazdy off raczej a tam zawsze solo :-)
		 | 
|   |   | 
|  29.07.2011, 14:33 | #206 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Po lekturze niniejszego wątku i pomacaniu kilku rozwiazan zdecydowalem sie na torbe Ortlieba Rack-pack, wielkości L (49 litrów, 61 cm długości). Wymyśliłem albowiem, że da się z tym rozmiarem podróżować na tylnej kanapie w ułożeniu wzdłużnym; rezygnując z kawałka pojemności nawet z topcase. Wtedy tank bag (20l) + topcase (40l) + torba (40l) daje 100 litrów pojemności. W razie zamontowania kufrów torba idzie w poprzek na wierzch i też bedzie dobrze. Dostep z gory to dodatkowy atut. Przydałby się rzep od spodu, żeby na krótkich dystansach nie trzeba było się pierdaczyć z trokami. Spróbuję z 3M; u mnie na kanapie z tyłu i tak nikt nie jezdzi. Trzeba bedzie kleić  ale może ktoś ma inny pomysł (który nie zniszczy kanapy i nie podziurawi torby)? http://www.ortlieb.de/_pdf_en/rackpack.pdf | 
|   | 
|  29.07.2011, 14:41 | #207 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2009 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 585
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 7 min 19 s |   
			
			Mam tego Ortlieb'a (49 l). Na Viadrze woziłem na tylnym siedzeniu razem z topcase'em, do tego tankbag i było spoko.  Teraz mam Kata i przygotowuję inną konfigurację, a mianowicie Ortlieb poprzecznie na miejscu topcase'a, tankbag oraz dwie sakwy Crosso (2 x 30 l). Łącznie będzie (12 + 49 + 2 x 30) = 121 litrów i wszystko mięciutkie.  Tak czy owak, torby Ortlieb'a gorąco polecam.  W kwestii mocowania, polecam ROK straps - do kupienia na eBay. | 
|   |   | 
|  29.07.2011, 14:47 | #208 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Katowice 
					Posty: 1,224
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 39 min 57 s |   | 
|   |   | 
|  01.08.2011, 21:56 | #209 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			
przemyslawszy to wiekopomne zagadnienie doszedlem do wniosku, ze naturalne wlokno + metalowa klamra rulez. jak sie plastik w okolice tlumika zapodzieje, to dupa blada. a swoja droga, rzep sie nie sprawdza. o ile do ortlieba mozna go zajebisfajnie przykleic, o tyle afrykowej kanapy nie trzyma sie w ogole.  takze moj chytry plan spelzl na niczym. | 
|   | 
|  06.01.2012, 23:46 | #210 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2009 Miasto: Lublin 
					Posty: 793
				 Motocykl: królowa wróciła   Online: 2 tygodni 6 dni 14 godz 12 min 3 s |   
			
			Prześledziłem cały temat ale natrafiłem tylko na szczątkowe odpowiedzi w sprawie bezpieczeństwa. Noszę się już ze 2 lata z zakupem aluminiaków, na razie mam H&B plastikowe. Plastikowe średnio lubię ze względu na pakowność-pakowanie od boku, nie można dopakować itp. A na aluminiaki przez pewien czas kasa jest, potem dużo osób odradza no i pojawia się pomysł na sakwy. A te z kolei mnie zastanawiają ze względów "kradzieżowych". Jak z tym bezpieczeństwem w końcu jest? Doświadczyliście jakiś przykrych sytuacji związanych z sakwami i ich "niezamkowym-kłódkowym" systemem zamykania? W zasadzie tylko ta jedna kwestia mnie do nich nie przekonuje. Chętnie bym usłyszał jakieś zdanie w tej sprawie. Przez cały wątek problem bezpieczeństwa kradzieżowego schodzi na dalszy plan.  2. Druga sprawa stricte sakwowa- większość opisuje sakwy crosso, przewijają się też moto-detail. A jakoś nie zauważyłem opinii o oxfordach? Szanowne grono miało do czynienia z tą firmą? Koledzy na motórach szosowych jakoś ich używają ale w naszym afrykańskim gronie są jakoś mniej popularne. Ot taki temat. | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| sakwy Crosso | megi | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 20 | 24.05.2018 21:06 | 
| Sakwy/rogal vs. kufry = bezpieczenstwo? | Kamyk | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 54 | 22.03.2013 16:37 |