| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Tomaszów Mazowiecki 
					
				
				
					Posty: 10
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 3 godz 36 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nadgarstki można połamac i cuś tyż
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jun 2008 
				
					
				
				
					Posty: 13
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 godz 25 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			acerbis, touratech i inne.  
		
		
		
		
		
		
		
	Tyż się rozglądam. wyszedłem z założenia, że potrzebuję: cienkiej osłony (bo upał i ma wiać wiaterek) z aluminiowym wzmocnieniem (coby klamki chroniło a i dłonie w lesie między drzewami) oraz możliwością dokręcenia szerokiej łopatki (przed mrozem w zimie) Zaletą Acerbisa jest to, ze modeli spełniających te wymagania (samo alu oraz przykręcana osłona plastikowa) jest tam bez liku i każdy może wybrać wedle gustu. Check this out: http://www.acerbis.it/images/cat/pdf...handguards.pdf Pozdro!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 1,152
				 
Motocykl: exc 250 2T :) 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 18 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pytanie do Panów co sobie różnego rodzaje acerbisy z szyną aluminiową montowali. 
		
		
		
		
		
		
		
	Czy szyna aluminiowa z handbarów nie jest najdalej wystającym elementem przy maksymalnie skręconej kierownicy, ( jak tak mam w TA). Jeżeli tak, to czy przy glebie cały impet nie idzie w kierownicę i półki zamiast w gmole    ?
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			problem jest w czym innym- handbary często przy maksymalnym skręcie uderzają w owiewkę i przy glebie ją uszkadzają..
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem Acerbisy PRO bez alu a teraz mam PRO z aluminiowa szyna( I i II)...Przy glebie te z aluminiowym wzmocnieniem często tak sie doginaja ,ze blokują działanie klamki i robi sie problem bo wcale łatwo sie tego nie prostuje... 
		
		
		
		
		
		
		
	Gdybym teraz kupował ,szukałbym tych bez szyny aluminiowej. Nalezy tylko skrócić dźwignię hamulca/sprzęgła o gałkę i problemu juz nie powinno być....Według mnie sa podobnej skuteczności a w razie czego problemów mniej(dwa razy wracałem z zdemontowanym handbarem bo sie nie dało go na kolanie wyprostować) . No i sa tańsze i mniej miejsca zajmuja na kierownicy i nie gryza owiewki.. :-)))  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Łaziska Górne 
					
				
				
					Posty: 929
				 
Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie 
Przebieg: x34tys 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 4 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Może faktycznie krótka klamka to lepsze rozwiązanie?   Ja uwaliłem już z 5 sztuk, za każdym razem z gleby przy niemal zerowej prędkości ![]()  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja w trampku połamałem z 5 klamek, wszystkie przy zamontowanych handbarach. Teraz w xr mam handbary z alu, ale założyłem je głównie po to żeby nie dostawać gałęziami po dłoniach i żebym mógł opierać motor o drzewo czy ścianę zamiast na stopce.  
		
		
		
		
		
		
			p.s. założyłem te chińskie podróbki acerbisa. na razie robią bardzo dobre wrażenie, gleby nie miałem. No i kosztują 1/3 tego co oryginał. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 1,152
				 
Motocykl: exc 250 2T :) 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 18 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Dzięki wszystkim za odpowiedzi,  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2010 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 628
				 
Motocykl: DR650SE 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 14 godz 52 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja mam handbary z turatecha i krótkie klamki i po kilku glebach zero problemu 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() P.S. pomiędzy klamką a hanbarem jest dosyć dużo wolnego miejsca (ok 5 cm)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Twoja owiewka nie koliduje z handbarami przy skręcie. Jak by dać handbary odstawione od kierownicy o 5 cm to Afryka miała by średnice zawracania 20 metrów..
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |