Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.06.2011, 21:17   #11
yakuzsa
 
yakuzsa's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Siedlce okolice
Posty: 83
Motocykl: Iz49, K750,XT350,MZ,SHL,WSK
yakuzsa jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 31 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał elaiden Zobacz post
Dzis podczas czyszczenia łańcucha nafta postanowiłem zajrzec tez do zębatki przedniej ponieważ juz wcześniej czytałem ten temat wiec byłem ciekawy jak wyglada u mnie.

Zrobiłem kilka zdjec (sorry za jakość jak coś), pare oględzin i mam kilka pytań, dodam ze przeczytałem ten temat cały jak i na forum TA.

Najpierw zdjęcia:








Nie zdejmowałem ani zabezpieczenia ani zebatki bo nie chciałem nic popsuć :P Dlatego też tylko takie zdjecia.

Przebieg motoru to 14,600 jak oceniacie jej stan Zębatka z tego co wycztalem to chyba jeszcze orginalna bo z tymi gumowymi tłumikami.

Dodam tez ze rusza sie troche w poziomie. Ale były głosy ze tak powinno byc i nie powinno wiec juz nie wiem ...

Łańcuch wyczyściłem tak jak na zdjeciach :P i tu następne pytanie, smarować/psikać to mam tylko tam gdzie np literki RK na jednej z blaszek sa czy od gory tam gdzie miedzy blaszkami gumowe podkładki sa

Z góry przepraszam jeśli coś źle napisałem (śpiesze sie a chciałbym cos wiedzieć jak wróce :P) i za głupie pytania jeśli ktoś je za takie uwarza ... Dzieki

Dodam ze przed czyszczeniem nic mi nie terkotało jak cos itp itd, zobaczymy jak bedzie jak nasmaruje/popsikam :P

witam, jak jestes juz przy zdawczej to ja bym na twoim miejscu zajrzał z czystej ciekawosci na zdawczy, nic tam nie popsujesz i zaczniij myslec o zmianie zebatki pomimo ze z zewnatrz wyglada dobrze, wewnatrz juz ma swoje wychodzone patrzac po przebiegu( ale i tak jest Wzorowo wrecz , koszt nowej oryg.do przezycia a czesc newralgiczna i warto pilnowac. A i w kwesti smarowania lancucha im prosciej tym lepiej ja robie tak pedzelek, hipol i szerokim gestem po łancuchu( systematycznosc wskazana poki sie nie dorobi olejarki czlowiek) Ale mozesz rownie dobrze to wszystko olac co napisałem i dzidowac po rozstajach i bezdrozach. kropka. Ps. Najwazniejsze co powinienes z tego wywodu wyniesc to to, ze i nie ma głupich pytan Dobrze jest raz na jakis czas odgrzac zimnego kotleta, czyz nie panowie ? łancuch , zebatki, wpusty, wypusty , odpusty i dopusty, bo kotlet w menu MUSI!! być

Ostatnio edytowane przez yakuzsa : 01.06.2011 o 21:54
yakuzsa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przednia zębatka jak montować Kazmir Rama, zawieszenia, napęd 30 03.11.2024 05:22
Luzy zębatki - klej Loctite do wielowypustów? Zając Rama, zawieszenia, napęd 111 10.05.2022 17:09
Zębatka przednia 17 imbryk Wszystko dla Afryki 29 12.03.2013 11:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.