|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
Kiera w afrze jest niestety czoperowata. Jest mocno zagięta do tyłu co po obróceniu jej do przodu podnosi w górę końce. Nie wiem co Ci tam podejdzie bez przeróbek. Ja bym poszedł na całość i zapodał kierę o zmiennym przekroju. Zapomnisz co to jest prostowanie kierownicy po glebie.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Kiera, kiwa sie ;/ | Franko | Wszystko dla Afryki | 20 | 28.01.2014 23:03 |
| Oryginalna kiera od Lc8 do At, da rade? | Mirek Swirek | Wszystko dla Afryki | 3 | 13.05.2012 23:51 |