|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s
|
Wg mnie stary płyn się przegrzewa. Miałem podobnie z tylnym hamulcem na Transfogaraskiej.
![]() POWODZENIA!!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
księgowy...
![]() |
Hej Zazigi
faną wyprawkę żeś sobie zaaplikował![]() Afryczka pojedzie na byle smalcu, i raczej nie zawiedzie w czarnej dupie... Z katami to trochę inaczej jest. Masz stare płyny w układzie hamulcowym i sprzęgła. Najprawdopodobniej ten KTM stał długo. U nas mierzy się odpowiednim miernikiem stopień wilgotności tych płynów, albo sie je wymienia zapobiegawczo raz na rok. Płyn od sprzęgła jest płynem mineralnym który jeszcze szybciej łapie wilgoć. Stąd te częste problemy z wysprzęgnikiem w katach (bo ludzie albo nie wiedzą, albo lekceważą temat) pozdr. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Ameryka Południowa | juri bmw adv | Przygotowania do wyjazdów | 15 | 27.02.2013 18:45 |
| [Ameryka Południowa - Styczeń 2010] www.motoamerica2010.pl | Big_Brother | Trochę dalej | 66 | 13.05.2010 00:04 |
| motoamerica.pl (Ameryka pd. 2010) | Big_Brother | Przygotowania do wyjazdów | 10 | 13.11.2009 11:39 |
| Ameryka Południowa 2010 | Pretor | Umawianie i propozycje wyjazdów | 10 | 31.03.2009 18:02 |