|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  05.04.2011, 09:40 | #31 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Gwe/Warszawa 
					Posty: 3,484
				 Motocykl: CRF1000, RD04   Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s |  finisz? 
			
			Przed chwilą dostałem odpowiedź w sprawie błotników. Popatrzcie na mocowania, pomierzcie rozstaw lag u siebie (Rambo   ) i potwierdźcie czy bierzecie. Ta linia przerywana to miejsce wycięcia na oryginalne mocowanie, ale podobno klienci tego nie chcą, więc nie wycinają. Trza by już finalizować, bo i tak będą to robić pewnie do połowy kwietnia. Wg mnie wygląda nieźle, ale trzeba go będzie trochę ogarnąć. Oby tylko był prosty.   Jeszcze czekam na odpowiedź co do karbonu dla wzmocnienia. | 
|   |   | 
|  05.04.2011, 19:23 | #33 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2009 Miasto: Wawa 
					Posty: 86
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Galeria: Zdjęcia   Online: 1 tydzień 2 dni 6 godz 59 min 13 s |   Cytat: 
 (nie znam sie nie orientuje sie zarobiony jestem) pomierze w czwartek i dam znaka co i jak   | |
|   |   | 
|  06.04.2011, 01:06 | #34 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Gwe/Warszawa 
					Posty: 3,484
				 Motocykl: CRF1000, RD04   Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s |   
			
			Oryginalne błotniki są z włókna węglowego i są bardzo wytrzymałe. Mowa była o karbonie, nie kewlarze. Jutro będę zamawiał błotniki, bo czas nagli trochę. Dowiem się co ze wzmocnieniem i klepnę pewnie 6szt.
		 | 
|   |   | 
|  06.04.2011, 01:41 | #35 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			Dla mnie chyba +2cm
		 | 
|   |   | 
|  06.04.2011, 11:03 | #37 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2009 Miasto: Ciechanów 
					Posty: 171
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 41 000   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 21 godz 14 min 19 s |   
			
			Pomierzyłem i będzie mi pasował 1 szt proszę .
		 
				__________________ RD04 & EXC 520 & WSK m06 | 
|   |   | 
|  06.04.2011, 23:22 | #38 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Gwe/Warszawa 
					Posty: 3,484
				 Motocykl: CRF1000, RD04   Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s |   
			
			Dziś zamówiłem 6szt. Mają w cenie wzmocnić je włóknem węglowym przy mocowaniach i wewnątrz błotnika, tam gdzie kamienie z koła walą (mają "odpady" po produkcji owiewek). Błotnik waży ok. 770gr, więc jest nieźle. Mają mi dosłać dokładnie zwymiarowany błotnik (na rys tech), żeby im podać ew wymiary do przeróbki (Rambąk).  Mają być w Wawie w przyszły piątek.  Cena będzie raczej bez zmian, ale jeszcze się dokładniej dopytam. | 
|   |   | 
|  07.04.2011, 09:12 | #40 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Gwe/Warszawa 
					Posty: 3,484
				 Motocykl: CRF1000, RD04   Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s |   Cytat: 
  Raczej chodzi o szerokość błotnika. | |
|   |   | 
|  | 
| Tags | 
| błotnik , ktm , usd | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Neck Brace - zbiorówka | Mirmil | Archiwum | 127 | 02.11.2016 01:25 |