Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.02.2011, 10:07   #1
yasiu71
Z AT od 2006
 
yasiu71's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: JASŁO
Posty: 181
Motocykl: rd 04,m-72
Galeria: Zdjęcia
yasiu71 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 16 godz 18 min 28 s
Post

Mój kręcił się do 4tys obr. Wymieniłem na nowy (inny) i jest OK.
yasiu71 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.08.2012, 10:15   #2
mirkoslawski
 
mirkoslawski's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
mirkoslawski jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 34 min 27 s
Domyślnie

No to tak: wymieniłem obrotomierz na nówkę sztukę, bo od 4 tyś obrotów przeskakiwał do przodu i generalnie szalał i sytuacja bez zmian...mam założony dodatkowo akcesoryjny (elektroniczny) - i ten nie szaleje...przeczytałem wątek ale nie znalazłem odpowiedzi, tzn. gdzie szukać, co sprawdzić, o co generalnie caman?

Dajcie jakieś wskazówki...dziękuję z góry


aaa - mam podłączony woltomierz hondowski (pod pozycyjne) i pokazuje non stop ładowanie na 12 V ale na aku jest 14,1...piszę gdyby to miało jakieś znaczenie przy diagnozie

EDIT: to RD07

Podkreślam, że silnik chodzi miarowo, jak skacze obrotomierz, z silnikiem nie dzieje się nic złego (tzn. buja samą wskazówką). Jeśli ktokolwiek ma pomysł - będę wdzięczny bo ja z czymś takim się nie spotkałem jeszcze...

Ostatnio edytowane przez mirkoslawski : 04.08.2012 o 14:23
mirkoslawski jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.08.2012, 17:29   #3
Wojak
Banned


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 142
Motocykl: RD04
Wojak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 23 godz 27 min 52 s
Domyślnie

W sprawie obrotow nie jestem w stanie Ci nic pomoc ale nie widze sensu podlaczania voltomierza do pozycyjnych skoro tam jest napiecie stale 12v Najbardziej miarodajny jesli sie nie myle jest pomiar bezposrednio z akumulatora, radze to zmienic jesli bedziesz mial chwile na grzebanie
Wojak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy to padnięty przekaźnik rozrusznika? wojtekm72 Układ elektryczny i zapłonowy 20 14.09.2021 09:38
Czy jest możliwe że padnięty regler robi zwarcie? Vooytas Układ elektryczny i zapłonowy 2 02.06.2008 17:03
Padniety modul w RD03? suchy Układ elektryczny i zapłonowy 21 29.04.2008 19:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.