Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.11.2010, 15:53   #1
Neno
 
Neno's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Zambrów
Posty: 1,024
Motocykl: CRF1000L
Przebieg: 64321
Neno jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 9 godz 19 min 45 s
Domyślnie

A ja właśnie dojeżdżam E705 i gdyby nie wyjazd to bym ich nie zrzucał. 7kkm i jeszcze 2-3 kkm bym zrobił. Trzymają na suchym jak szalone, na mokrym nie ufam żadnym gumom więc nie testowałem, ale jeździć się da!
W szeroko pojętym "terenie" dużo lepsze niż Tourance od Metzelera czy Brigdgestone Trailwings .
Jest jedno ale.... zawsze towarzyszył mi stres - kiedy zaczną odpadać klocki Gdyby nie okazja zakupu Tourance w podobnych pieniązkach co Shinko, to właśnie na nich pojechał bym na nasz jesienny wypad. Z obawami ale jednak na nich
Neno jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2010, 20:04   #2
piono
 
piono's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Chojnów, DLE
Posty: 155
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
piono jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 4 godz 9 min 21 s
Domyślnie Shinko e705

krótki raport z jazdy:

Przejechane 10 kkm (w tym ze 3 kkm to autstrada)

asfalt/szuter 80/20

Zużycie bieżnika
Przód: pozostało ca 4,5 mm
Tył: pozostało ca 2,5 mm

Asfalt suchy - brak uwag, dobre trzymanie w zakrętach

Asfalt mokry - 90km/h - łagodne zakręty - brak uwag,
hamowanie mocne ale nie gwałtowne - brak uślizgu,
ulewa, jazda na wprost v 110 km/h stabilnie

fakt pełna koncentracja była...


poza asfaltem:

- powoli przez kałuże, małe błotko - ok
- polne drogi, płytki piasek - ok



Nic nie odpada, ale fakt mikropęknięcia pomiędzy "kostkami" bieżnika (przód i tył) są....


Na tył będę chciał spróbować leżaka saharę albo K 60 scout nówkę...


Piotrek
piono jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.02.2011, 13:33   #3
pedross
 
pedross's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2011
Miasto: Białystok/Siemiatycze/woj.podlaskie
Posty: 19
Motocykl: Yamaha TDR
Galeria: Zdjęcia
pedross jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 17 godz 30 min 28 s
Domyślnie

Witam
Szukam opony na przód do Yamahy TDR 125 (28Km, 135 kg),
rozmiar 4.10.
na tyle będzie Mitas E-07 50% off, ewentualnie E-09, 80%off,
rozmiar 130//80-17.
E-09 vs E-07.jpg

Waham się co wsadzić na przód?
Mitas E-09 80% off, VS Shinko E-704 40 %off ?
i która opona Waszym zdaniem jest bardziej trwała?
shinko 4-10-18-59p-e704.jpg
Czy ktoś miała Shinko E-704? gubi kostki?
pedross jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.02.2011, 13:29   #4
Mirek Swirek
BANDA LUBLIN
 
Mirek Swirek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,090
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Mirek Swirek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 15 godz 42 min 47 s
Domyślnie

Ja bym sie nie zastanawial. Jesli masz zamiar latac po krzakach to 09 przod i tyl. W tym zestawieniu jaki podales 09 nie ma konkurencji. Shinko to scierwo jest! Podobnie jak Heidenau !
Mirek Swirek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Opony Shinko 700 Series Dual Sport Tire Dzinoafro Hamulce, kola, opony 4 30.05.2012 12:07
Wysłanie opon trzykawki Przygotowania do wyjazdów 15 30.05.2011 08:36
Rozmiar opon KML Hamulce, kola, opony 0 08.04.2008 19:36


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.